Cum devii milionar daca postezi clipuri pe YouTube
milionaryou tubetanarangliacompanie
Desi era un adolescent obisnuit care traia intr-un cartier din periferia Londrei, un tanar s-a transformat intr-un bogatas cu o avere de 8 milioane lire sterline.
Jamal Edwards are doar 23 de ani si este deja un magnat media cu o avere de 8 milioane de lire.
De asemenea, unul dintre cei mai cunoscuti miliardari din Insula, Richard Branson, ii este prieten, noteaza BBC
Jamal Edwards este proprietarul SBTV, o companie care face inregistrari cu muzicieni cunoscuti, pe care ulterior le distribuie pe cel mai mare site de file sharing, YouTube.
Clipurile se bucura de o popularitate imensa, iar compania castiga foarte mult din bannerele publicitare care apar aici. Pentru tanarul din Anglia, totul a inceput dupa ce a primit o camera video ieftina, cadou de Craciun, cu care a inceput sa lucreze de la 15 ani, fara niciun fel de cunostinte in domeniu.
"Totul e sa crezi in tine. Nu trebuie sa te temi de un eventual esec. Esec ar fi daca nu ai incerca sa faci ceea ce iti spune inima", a declarat britanicul. El isi aminteste ca, din momentul in care a primit camera, nu s-a mai dezlipit de ea, conform BBC.
Initial, Jamal isi filma prietenii care cantau, insa mai tarziu s-a gandit sa posteze clipurile pe YouTube, pentru ca solistii sa vada ceea ce a filmat.
Treptat, clipurile sale au inceput sa devina foarte populare, asa ca tanarul s-a reorientat catre interpreti cunoscuti sau vedete.
Sursa citata mai scrie ca in acest mod, canalul sau, SBTV, a devenit din ce in ce mai vizitat de utilizatori, acestia avand varste cuprinse intre 13-30 ani.
Tanarul le-a propus celor de la Google, proprietarii YouTube, pentru a incheia contracte de publicitate.
"Primul meu cec a fost de 200 lire. Imediat, i-am spus mamei ca am facut bani pe YouTube. Parintii mei nu erau foarte entuziasmati, ei crezand ca acest business este trecator".
Cecurile insa au devenit din ce in ce mai mari. SBTV s-a transformat intr-o companie media serioasa, care are 12 angajati. Jamal si-a extins afacerea, lansand pe piata o linie proprie de moda.
In acest moment, SBTV isi permite sa plateasca vedete pentru a le inregistra videoclipurile si pentru a trage atentia utilizatorilor.
Numarul mare de accesari ii aduc astfel si multi bani din reclame, iar tanarul britanic si-a indreptat atentia deja si spre piata americana, compania sa orientandu-se catre sport, moda, cinema sau muzica.