Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Banca de Joburi lanseaza o retea nationala in franciza

Banca de Joburi lanseaza o retea nationala in franciza
de la 08 Sep. 2013
Banca de Joburi lanseaza o retea nationala in franciza Tags: banca de joburiretea nationalafrancizaantreprenori

Banca de Joburi lanseaza prima retea nationala de franciza cu capital romanesc din domeniul recrutarii si plasarii fortei de munca in strainatate.


Accesul este disponibil tuturor celor interesati sa investeasca intr-o afacere profitabila, dintr-o bransa aflata in continua crestere.
 
Programul se adreseaza atat agentiilor de recrutare cat si persoanelor interesate sa dezvolte o afacere la cheie in industria resurselor umane.
 
Profilul candidatilor eligibili pentru intrarea in reteaua de franciza include dar nu se limiteaza la urmatoarele cerinte:
 
-         Persoane care sa detina de peste 3 ani cel putin o afacere profitabila, sau care au experienta in domeniul resurselor umane, sau agentii de recrutare si plasare a fortei de munca
 
-         In calitate de asociat/administrator al firmei francizate, sa nu detina calitatea de actionar sau administrator intr-o alta companie cu acelasi domeniu de activitate
 
-         Sediul propus sa fie situat intr-o localitate cu peste 70.000 locuitori, intr-o zona cunoscuta, cu acces usor, recomandabil intr-o cladire de birouri sau intr-o zona cu aglomeratie urbana
 
Taxa pentru franciza simpla este de 5.000 euro + TVA, taxa pentru franciza cu exclusivitate teritoriala (Area Developer) este de 10.000 euro + TVA, iar taxa pentru Master francizati este de 15.000 euro + TVA.
 
In ceea ce priveste investitia initiala, pentru o franciza simpla ar fi necesara suma de aproximativ 15.000 euro + TVA. Aceasta include: plata taxei de franciza simpla, investitiile necesare pentru amenajarea locatiei si achizitionarea echipamentelor necesare derularii activitatii, costurile cu inchirierea unui sediu de minim 40 mp si cheltuielile lunare anticipate pentru plata salariilor membrilor echipei in primele 2 luni de activitate. 
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement