Campanie de plati contactless, in Cora
coramastercardcontactlessplati
MasterCard lanseaza o noua campanie prin care sustine platile contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Campania este facuta in parteneriat cu hipermarketul Cora.
Orice tranzactie contactless, efectuata in unul dintre cele 10 hipermarketuri Cora participante in campanie, este premiata pe loc cu o ciocolata cu lapte, gama BIO NATURE sau cu un pachet de cafea instant, gama Cora, la alegerea clientului.
„Prin parteneriatul cu cora, deschidem acceptarea contactless intr-o retea preferata de milioane de clienti, ceea ce va contribui semnificativ la dezvoltarea platilor electronice in Romania. Prin aceasta campanie cu premii instant, dorim sa incurajam clientii cora sa afle mai mult despre platile contactless si sa le utilizeze, fiind convinsi de avantajele pe care acestea le aduc”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE in cadrul MasterCard.
Campania este destinata persoanelor care detin instrumente bancare emise sub marca MasterCard PayPass sau Maestro PayPass (carduri bancare, ceasuri, stickere, brelocuri, telefoane mobile). La efectuarea tranzactiei, clientul trebuie doar sa apropie cardul de terminalul de plata, iar in cazul platilor mai mici de 100 de lei, clientul nu mai trebuie sa tasteze codul PIN si nici sa semneze chitanta.
Premiile se acorda in limita stocurilor disponibile, pentru toate tranzactiile care indeplinesc conditiile din regulamentul campaniei. Campania se desfasoara pana la data de 31 decembrie 2013.
Platile contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass au fost implementate in 56 de tari din toata lumea, dintre care 29 din Europa. Cardurile MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt acceptate la peste 1,2 milioane de locatii ale comerciantilor din toata lumea.