Koliba estimeaza afaceri de 5,5 milioane de euro, in Romania
kolibalactateafacericifra de afaceri
Compania slovaca de lactate Koliba se asteapta anul acesta la o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro, dupa ce in 2013 a inregistrat o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro pe piata din Romania.
Brandul Koliba exista pe piata din Romania din 2008, avand o retea de distributie extinsa din care fac parte magazinele: Billa, Kaufland, Carrefour Metro si Auchan.
Koliba este un producator de lactate axat pe producerea cascavalurilor semitari maturate si a untului traditional. Situati pe ultimele pozitii in topul tarilor din Europa in privinta consumului de lapte pe locuitor, romanii raman fideli produselor autohtone, lucru care pune la grea incercare brandurile internationale care incearca sa se dezvolte pe piata din Romania.
Potrivit lui Francisk Emerik Iabloncic, Country Manager Koliba, romanii prefera mai degraba untul decat lactatele.
„Produsele noastre respecta traditia si gustul specifice, indiferent ca vorbim de piata din Romania sau de celelalte piete europene, concentrandu-ne in special pe trei produse: Gustul untului 57% si 65% si Unt cu continut redus de grasime. Ne dorim ca produsele lactate de calitate sa ajunga pe fiecare masa si sa devina componente ale unui stil de viata sanatos al persoanelor de toate varstele, tocmai de aceea siguranta si calitatea productiei sunt directiile noastre esentiale.” completeaza Francisk Iabloncic.
Situatia nu este la fel de optimista pentru branzeturi, intrucat produsele Koliba difera de branza romaneasca din punctul de vedere al metodei de productie. Din acest motiv, romanii nu sunt familiarizati cu produsele Koliba si va mai dura ceva timp pana cand vor deveni cunoscute.