Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Trei reguli de aur pentru succes in afaceri

Trei reguli de aur pentru succes in afaceri
de la 25 Sep. 2014
Trei reguli de aur pentru succes in afaceri Tags: succes in afaceriafaceri de succesreguli in afacerireguli de business

Una din cele mai mari provocari cu care se confrunta orice antreprenor este aceea de a-si pastra clientii multumiti. Poti avea cele mai inovatoare produse de pe piata si poti atrage clientii potriviti, insa, daca nu stii cum sa-ti pastrezi clientii multumiti, cum sa-i tratezi si cum sa le rezolvi problemele si reclamatiile, afacerea ta este sortita esecului.


A construi si a mentine un business de succes inseamna a sti cum sa-ti tratezi clientii existenti si pe cei potentiali, astfel incat acestia sa revina. Daca neglijezi acest aspect esential, risti ca intreaga afacere sa se ruineze.
 
 Tine cont de urmatoarele trei reguli de business, care garanteaza satisfactia clientilor, indiferent de domeniul de activitiate.
 
1. Ofera un raport bun calitate pret
 
Atat clientii potentiali, cat si cei existenti, sunt esentiali pentru bunastarea afacerii tale. Fara ei, nici nu se poate vorbi de profit. Asadar, prima regula de aur in afaceri este sa te straduiesti intotdeauna sa oferi produse de calitate la preturi convenabile. Nu uita: poti pacali clientul o data, insa a doua oara cu siguranta nu se va mai intoarce daca simte ca a fost pacalit.
 
2. Ofera respect
 
A doua regula esentiala in afaceri este sa tratezi cu respect pe toti cei cu care intri in contact: angajati, parteneri de afaceri, asociati si, bineinteles, clienti. Atunci cand nu exista respect reciproc, nu exista nici relatii de lunga durata bazate pe incredere.
 
A-ti trata clientii cu respectul cuvenit inseamna, de exemplu, a le oferi argumente solide atunci cand decizi sa cresti preturile, sau a le oferi clientilor fideli reduceri de pret si cadouri ocazionale. Intreaga afacere trebuie sa se bazeze pe respect.
 
3. Pastreaza-ti integritatea
 
Cat antreprenori cu adevarat onesti cunosti? Desi poate parea imposibil sa-ti pastrezi integritatea in afaceri, doar asa te poti face remarcat. A-ti recunoaste greselile si a-ti cere scuze, a-ti pastra promisiunile, a da dovada de moralitate si a demonstra incredere – toate acestea te ajuta sa iti pastrezi integritatea in mediul de afaceri.
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement