Ce apa plata mai beau bucurestenii
apa platavanzaricrestereapa mineralaromaquario bucovinacoca cola hbc
Vanzarile de apa imbuteliata au crescut in primele sase luni ale anului cu 3% in volum si 9% in valoare, fata de perioada similara a anului trecut.
Brandurile ieftine au reusit sa reduca din cotele de piata ale celor mai mari producatori din istorie, Romaqua si Coca Cola HBC.
Pretul face diferenta. Astfel ca imbuteliatorul Coca Cola HBC, producatorul brandurilor Dorna, Dorna-Izvorul ALb si Poiana Negri si Romaqua Group, producatorul Borsec au pierdut batalia pentru Bucuresti.
Studiul realizat de compania de cercetare Nielsen pentru perioada aprilie - mai 2012, a aratat ca apa Bucovina, produsa de Rio Bucovina este lider de piata cu o cota volumica de 22,6% din vanzarile de apa minerala naturala plata comercializata in Bucuresti.
In schimb, Romaqua si Coca Cola raman pe primele doua pozitii la nivel national.
"Rezultatele inregistrate de companie continua trendul ascendent din 2011, urmare a desfasurarii unei ample campanii de comunicare si repozitionarea marcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp si minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distributie, astfel ca pentru perioada aprilie - mai 2012, raporteaza o cota de piata volumica de 9,1% din totalul productiei de apa imbuteliata din Romania", a declarat Razvan Iancau, director general al Rio Bucovina.
Datele furnizate de Nielsen arata ca vanzarile de apa imbuteliata au crescut in primele sase luni ale anului cu 3% in volum si cu 9% in valoare. Apa minerala naturala este singurul segment al pietei de apa imbuteliata care prezinta un trend crescator, importanta ajungand la 52% din volumul total de apa comercializata.
Consumul de apa minerala naturala plata in Capitala ajunge la o cota volumica de 66,3% din vanzari, iar raportat la consumul de apa minerala naturala plata pe tara, Bucurestiul detine prima pozitie, cu o cota volumica de 23,9%.