De ce brandul tau ar trebui sa scoata pe cineva din sarite
de cebrandar trebuisa scoata din sariteenervezeiubit de uniiurat de altii
Daca iti doresti ca oamenii sa te iubeasca, trebuie sa accepti ca altii te vor uri. Este mai bine sa ii lasi sa faca asta, decat sa ai un brand slab.
Cu cat esti mai priceput in crearea unui brand puternic, cu atat ai mai multe sanse sa intalnesti un grup de persoane care sa nu te placa.
"Nu stiu care este cheia succesului, insa cheia esecului este sa incerci sa fii placut de toata lumea", spunea Bill Cosby.
Este ca in viata: singurul mod prin care sa te faci placut de toti este evitarea unor discutii contradictorii, in legatura cu orice. Daca ai de gand sa fii orice pentru oricine, sa treci peste identitatea si individualitatea ta, nimeni nu va avea sentimente puternice pentru tine. Vei sta departe de toti si nu vei jigni pe nimeni. Simplu, nu vei conta.
In afaceri, o existenta plictisitoare inseamna un brad slab. Daca iti doresti ca unii oameni sa te iubeasca, trebuie sa accepti ca altii sa te urasca. Daca firma ta incearca sa atraga clienti noi, ai nevoie de tarie de caracter pentru a ignora persoanele care incearca sa iti puna bete in roata.
De exemplu, cea mai controversata campanie a companiei Nike, din timpul Jocurilor de la Atlanta din1996 spunea: "Nu castigi argint, ci pierzi aur". Nike este, fara indoiala, o cultura construita in jurul valorii de castig, iar daca nu poti ajunge la castig, nu ai nicio legatura cu arena. Poate ca nu a fost cel mai sensibil mod prin care compania a putut spune acest lucru, insa firma nu poate fi gasita "vinovata" ca duce acest tip de cultura corporatista. Bineinteles, aceasta cultura nu este pentru toata lumea, insa Nike si-a asumat ca iubirea din partea unora inseamna automat ura din partea altora.