Infografic: Tendinte de cumparare online in randul femeilor si barbatilor din Romania
cumparaturi onlineshopping online
Pasiunea femeilor pentru cumparaturi se reflecta si in obiceiurile acestora de a-si achizitiona produse online. Desi 75% dintre cumparatorii online sunt barbati, tot femeile sunt cele care aloca bugete mai mari, indiferent daca vorbim de gadget-uri, haine, produse cosmetice, bijuterii sau obiecte pentru casa.
Un studiu realizat de Quick Mobile, specialist in tehnologie, arata ca femeile cheltuiesc pe gadget-uri in medie cu 20% mai mult decat barbatii, iar printre preferintele lor la inceput de 2015 se numara telefoanele mobile, tabletele, bratarile fitness si smartwatches.
"Sportul a devenit o activitate predominanta in viata multor femei, motiv pentru care acestea incearca sa ramana in tendinte si conectate la informatii chiar si atunci cand se afla la sala. Pe langa design, femeile sunt din ce in ce mai atente la functionalitatile produsului, precum si la brandul acestora", a declarat Tudor Tiboc, director general QuickMobile.
Urmatoarele pozitii in clasmentul preferintelor doamnelor atunci cand fac cumparaturi online sunt ocupate de haine, accesorii si produse de infrumusetare.
Cele mai multe cumparaturi online sunt realizate de femeile cu varsta cuprinsa intre 25-34 de ani, iar daca ne referim la bugetele alocate, 24% dintre ele aloca 500-1.000 de lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, arata studiul Quick Mobile.
Nu in ultimul rand, QuickMobile remarca o crestere a interesului femeilor si in ceea ce priveste categoria de accesorii, pe primul loc in aceasta gama situandu-se husele pentru telefoane, urmate de casti, baterii externe si folii de protectie.
In acest sens, reprezentantul companiei mentioneaza ca produsele semnate de designeri cunoscuti au un mare succes in randul romancelor. Astfel, din gama QuickMobile pot fi comandate diverse modele de huse cu printuri indraznete semnate de case de moda precum Celly, WhiteDiamonds sau Krusell.
Si barbatii recurg deseori la cumparaturi online, insa studiul de specialitate arata ca 20% dintre produsele achizitionate sunt destinate tot femeilor.
Infograficul realizat de QuickMobile reflecta obiceiurile de shopping online ale femeilor si barbatilor din Romania: