STUDIU: Ce isi doresc calatorii in aeroporturi
conexiune wifiacces la internet in aeroportce isi doresc calatoriiimbarcarestare zbor
Plangerile legate de limitarea si costul Wi-Fi sunt pretutindeni si foarte frecvente de la calatorii care zboara foarte des. Dar ce spun despre celelalte servicii mobile si tehnice din avion si aeroporturi?
FlightView, compania din spatele aplicatiilor mobile care urmareste informatiile in timp real despre zbor, a chestionat 260 de calatori despre ceea ce isi doresc in aeroport si in avion.
Studiul a relevat ca 69% dintre calatori erau nemultumiti cu Wi-Fi-ul din avion, in timp ce 58% s-au plans de wireless-ul din aeroport.
Pe langa un acces mai bun la internet, calatorii isi doresc actualizari cu privire la starea zborului in timp ce asteapta in aeroport, dar vor sa si afle care este prima etapa in cazul unui zbor cu escala.
Cele mai frecvente dispozitive cu care zboara calatorii sunt:
- Smartphone: 82%
- Laptop: 38%
- Tableta: 37%
- E-reader: 19%
Disponibilitatea Wi-Fi este limitata in:
- Zbor: 31% sunt multumiti
- Aeroport: 42% multumiti
Cererile calatorilor cand asteapta imbarcarea:
- Starea zborului: 96%
- Alerte: 73%
- Upgraderea locului: 57%
- Cupoane la magazine: 40%
- Regimul de asteptare: 40%
Cererile calatorilor la zborurile de legatura
- Statusul noului zbor: 93%
- Unde este amplasata poarta urmatoare: 93%
- Directiile de deplasare catre noul zbor: 62%
- Alimente si bauturi: 30%
Cele mai dorite caracteristici ale telefoniei mobile:
- QR code: 73%
- Reprogramarea altui zbor cand exista intarzieri sau este anulat: 67%
- Sa vada locatia portilor de imbarcare, magazinele si restaurantele: 66%
- Sa vada pozitia de pe lista de asteptare: 49%
- Rezervarea transportului: 36%
- Upgradarea biletelor: 36%
- Cupoane pentru magazinele si restaurantele din aeroport: 36%
- Impartasirea informatiilor despre zbor pe social media, mesaj sau e-mail: 30%
Ce trebuie, de fapt sa faca personalul din aeroporturi si companiile aeriene?
Sa se concentreze pe puterea telefonului mobil, sa acorde o atentie deosebita utilizatorului acest dipsozitiv, sa valorifice telefonul mobil ca punct de vanzare, sa tina pasagerii informati si sa imbunatateasca conexiunea Wi-Fi.