Statisticile ne sunt cele mai bune prietene, in situatia de fata. Urmatoarele 22 de puncte ne arata ca in afaceri, jurnalismul ramane un instrument vital.
1. 80% dintre antreprenori prefera sa obtina informatii despre business din mediul jurnalismului online.
2. 70% dintre acestia spun ca promovarea continutului ii aduce mai aproape de sponsorizari.
3. 60% dintre consumatori au o parere mai buna despre o anumita companie, dupa ce lectureaza un articol pozitiv la adresa acesteia.
4. 90% dintre consumatori considera ca articolele online sunt folositoare si 78% considera ca organizatiile/companiile care furnizeaza continut personalizat sunt interesate cu adevarat de relatia dintre furnizor si consumator.
5. Noua din zece companii se promoveaza prin continut online.
6. Peste 90% dintre directorii de marketing considera ca un continut jurnalistic de calitate are un impact pozitiv asupra atitudinii audientei, intarind legatura cu consumatorii.
7. 78% dintre directorii de marketing considera ca social media reprezinta viitorul marketingului online.
8. 8 din 10 directori de marketing considera ca social media ar trebui implementata intr-o strategie complexa de marketing.
9. 8 din 10 directori de marketing prefera sa obtina informatiile despre o anumita companie prin intermediul presei.
10. 20% din timpul utilizatorilor este "investit" in navigarea pe site-uri de continut.
11. Potrivit unui procent de 37% dintre managerii de marketing, cel mai important canal de atragere a clientilor este cel dominat de continut.
12. 70% dintre consumatori prefera sa afle informatii despre o companie din articolele de presa, nu din reclame!
13. 82% dintre acestia citesc articolele furnizate de branduri, atunci cand au un continut relevant.
14. 57% dintre acestia citesc articole de marketing cel putin o data pe luna.
15. 37% dintre acestia viziteaza un site de marketing si continut cel putin o data pe luna.
16. 68% dintre consumatori citesc articolele despre brandurile care ii intereseaza.
17. 60% dintre consumatori vor cauta si produse, atunci cand citesc un articol despre un anumit brand.
18. Productia continutului online costa mai putin decat cea a continutului traditional (cam cu 62% mai putin).
19. Utilizatorii vor sa detina controlul asupra informatiilor pe care le primesc:
a) 86% dintre consumatori prefera sa mearga pana la bucatarie, atunci cand la televizor ruleaza reclame;
b) 44% din emailurile comerciale nu sunt accesate niciodata;
c) 91% dintre utilizatorii de email s-au dezabonat de la emailul unei companii, pentru care optasera anterior.
20. 37% dintre marketeri spun ca blogurile sunt cele mai valoroase surse de continut online in scopul marketingului si promovarii.
21. 86% dintre antreprenorii B2C folosesc promovarea prin continut personalizat.
22. 91% dintre antreprenorii B2B folosesc promovarea prin continut personalizat.