Afla cum poti obtine increderea clientilor tai
clienticompanieincrederepublicitate
Cu ani in urma, micile companii intentionau sa obtina prestigiul companiilor mari pentru a beneficia de increderea clientilor.
Micile institutii isi faceau asadar publicitate exagerata in ziare si isi asigurau o adresa respectabila, insa toate aceste lucruri s-au shimbat odata cu aparitia Internetului. Astazi, orice companie vrea sa para mica pentru a oferi personal servicii clientilor.
Cu toate ca la inceput acest lucru reprezinta un avantaj, nu rezolva intreaga problema, deoarece clientii vor dori sa vada cu ce fel de firma au de-a face. Acestia sunt interesati de afacerile facute in trecut cat si de calitatea persoanelor cu care compania respectiva a mai incheiat contracte.
Andrea Johnson este cofondatorul si presedintele consiliului de administratie al unei companii din California, care se ocupa de fotografie. Atunci cand a inceput aceasta afacere nu era foarte entuziasmata din cauza faptului ca nu stia daca cei ce aveau sa ii devina clienti vor avea incredere in firma sa.
Iata cativa pasi de urmat pentru a castiga increderea clientilor, dar si pentru a-ti dezvolta afacerea:
1. Arata-le cat de pasionat esti
"Pur si simplu le arati clientilor cu ce te ocupi. Noi le descriem exact ceea ce facem fara termeni complicati sau notiuni tehnice. Mai mult decat atat, le punem la dispozitie o scurta introducere video pentru a intelege mai bn ce fel de produs promovam", a explicat Johnson.
2. Asigura clientilor tai intimitate
In cazul in care compania isi vinde produsele online, acest lucru trebuie facut cat mai privat posibil.
"Cu toate ca nu este cea mai buna modalitate de a-ti face publicitate, trebuie sa ii asiguri clientului tau intimitatea de care are nevoie in mediul virtual. Acesta trebuia sa aiba controlul absolut al contului sau", mai spune Johnson.
3. Castiga-ti o reputatie
"Oamenii au mai multa incredere in ceea ce aud de la alte persoane despre companie decat in ceea ce vad in reclame.
" Trebuie sa te implici in comunitatile media si sa raspunzi atat la provocari cat si la intrebarile adresate de posibilii clienti. Incurajeaza-ti noii clienti sa isi posteze atat experientele negative cat si cele pozitive”, spune cofondatorul companiei de fotografie din California.
4. Tine cont de parerile clientilor
Compania trebuie sa fie deschisa atunci cand unii clienti isi spun punctul de vedere despre aceasta. Pentru o colaborare de succes firma trebuie sa fie dispusa sa faca anumite schimbari pentru un demers mai bun al afacerii.
5. Intreaba expertii
Produsul trebuie analizat si de catre expertii din presa, astfel incat ei sa posteze parerile lor pe site-uri de specialitate. In acest fel, compania va deveni mult mai cunoscuta.