Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Antonov 124 transporta incarcaturi periculoase de pe Henri Coanda

Antonov 124 transporta incarcaturi periculoase de pe Henri Coanda
de la 23 Iun. 2013
Antonov 124 transporta incarcaturi periculoase de pe Henri Coanda Tags: antonov 124-100transporturi nuclearehenri coandavolga dnepr

Avionul Antonov 124-100, cel mai mare aparat cargo din lume, este folosit de compania rusa Volga Dnepr si pentru transportarea unor incarcaturi nucleare, de pe Aeroportul International "Henri Coanda".

Zborurile fac parte dintr-un acord interguvernamental incheiat intre Rusia si Romania privind transportul de materiale nucleare.
 
Un Antonov 124-100 poate transporta o incarcatura de pana la 120 de tone. 
 
"Am transportat, in special, produse nucleare. Efectuam zboruri in scopuri nucleare de pe Aeroportul Otopeni. Suntem autorizati sa facem zboruri cu incarcaturi periculoase, incarcaturi nucleare, suntem certificati pentru a face orice operatiune de acest tip", a declarat, pentru Agerpres, Ilya Gavrilin, Volga Dnepr Sales Executive. 
 
Potrivit reprezentantilor Volga Dnepr, "Henri Coanda" Otopeni este cel mai bun aeroport din Romania. Acest aeroport este folosit cel mai des in relatia cu Romania datorita securitatii si lungimii pistei. 
 
Compania care detine cel mai mare avion cargo din lume a aratat ca nu este vorba despre zboruri urgente, ci despre marfuri  speciale ce nu pot fi transportate cu usurinta pe sosea pentru ca sunt foarte sensibile.
 
Astfel, din motive de securitate, cel mai bun mod de a fi livrate este pe calea aerului. Pentru astfel de incarcaturi, compania a folosit si avioane Ilyushin 76. 
 
Volga Dnepr are o flota care include zece avioane Antonov 124-100, la baza situata in orasul Ulyanovsk din Rusia. 
 
Cu toate ca avionul este costisitor, compania nu duce lipsa de comenzi, clientii solicitandu-i serviciile pentru ca este dotat cu echipamente complete care permit ca livrarea sau incarcarea marfii sa se poate face pe orice aeroport din lume. 
 
Chiar daca marfa ar putea fi transportata cu un Boeing 747, unele  aeroporturi nu dispun de echipamente necesare pentru ca marfa sa poata fi descarcata, intrucat aparatele Boeing 747 sunt foarte inalte. 
 
In schimb, avioanele Antonov si Ilyushin dispun ele insele de  macarale. 
 
In afara de asta, incarcatura masiva nu poate fi transportata decat cu aeronava Antonov, pentru ca aceasta este mult mai rezistenta decat un Boeing 747. 
 
Daca ar trebui sa transporte un tanc de 50 de tone, podeaua unui 747 s-ar deforma, in schimb, cea a unui Antonov face fata.
 
Dar si costurile sunt mult mai mari, un transport cu Antonov-124-100 costa de 2,5 ori mai mult decat daca marfa ar fi transportata cu un Boeing 747. In functie de destinatie si de incarcatura, un transport costa in jur de un milion de dolari. 
 
Costurile de deplasare pentru un Antonov sunt atat de mari, incat, dupa ce incheie un transport si nu exista o alta comanda in alta parte, avionul nu se intoarce la Ulyanovsk, ci ramane in tara in care a aterizat, asteaptand o posibila noua comanda.
 
Din fericire, o noua solicitare apare intr-un interval de o saptamana, cel mult doua. 
 
Potrivit datelor oficiale, in 2012, veniturile Volga Denpr au fost de 1,6 miliarde de dolari.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

kubbity 2013-06-23 20:27:30
... nu e cel mai mare!

Cel mai mare e Antonov an-225 :
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement