Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare

Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare
de la 25 Feb. 2016
Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare Tags: reclamepauze publicitare

Un studiu realizat de iSense Solutions arata ca 80% dintre consumatorii romani de televiziune evita reclamele schimband postul, in timpul pauzei publicitare. Cinci din zece persoane mananca sau fumeaza in pauza de publicitate.

Studiul mai arata ca doi din zece romani si-au instalat programe de Ad Block, pentru publicitatea online.
 
Principalul motiv al dezinteresului fata de reclamele de la televizor este ca acestea sunt plictisitoare si repetitive. 
 
In acelasi timp, 60% dintre consumatori isi folosesc smartphone-ul si 56% calculatorul personal.
 
Sunt preferate social media (66% de pe smartphone si 70% de pe laptop sau PC) si jocurile (46% pe smartphone, 47% pe computerul personal).
 
Sapte din zece consumatori vorbesc cu alte persoane, in timpul reclamelor, principalele canale prin care comunica fiind email-ul (64% de pe smartphone; 76% de pe computerul personal) si messenger-ul (49% de pe smartphonel 49% de pe computerul personal).
 
De asemenea, 69% dintre acestia vorbesc la telefon si 50% trimit sms-uri.
 
In timpul pauzei publicitare, consumatorii cauta informatii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%).

Cele mai cautate informatii sunt legate de vreme (46%), reduceri sau promotii (36%), sanatate si medicina (34%), sport (29%), bancuri sau horoscop (27%), calatorii si vacante (25%).
 
Sursele de informare care influenteaza consumatorul sa cumpere un produs, indiferent de tipul acestuia, sunt: propria experienta (59%), motoarele de cautare (54%), recomandarile de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producatorilor (43%), informatiile direct din magazin (41%) si site-urile care evalueaza diverse produse (40%).
 
Studiul a fost realizat online de catre iSense Solutions pentru Digital Marketing Forum, pe un esantion de 500 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. 
 
Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta intre 18 si 65 de ani, din mediul urban din Romania, iar culegerea datelor a fost realizata in aceasta luna. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de incredere de 95%.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement