Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clientilor li se vor lua "amprentele emotionale"

Clientilor li se vor lua "amprentele emotionale"
de la 02 Apr. 2015
Clientilor li se vor lua "amprentele emotionale" Tags: gfkamprenta digitalacercetari piatastudii de piata

GfK isi propune sa minimizeze decalajul dintre nivelul de satisfactie al clientilor si cel de loialitate al acestora.

Conform companiei de cercetare a pietei, cele mai multe firme stiu ca satisfactia nu aduce neaparat loialitate, fapt reconfirmat de un studiu GfK care a aratat cum corelatia dintre nivelul de satisfactie al clientilor si loialitatea fata de o companie este slaba, avand valori aproape de 40%.
 
GfK a identificat un nou indicator legat de experienta clientului care reduce decalajul si pe care l-a numit "amprenta emotionala". 
 
Noul model GfK dovedeste ca o companie care produce o "amprenta emotionala" puternica prin experientele oferite clientilor are rate mai mici de renuntare la serviciile ei, iar clientii devin si promotori ai marcii.
 
Prin integrarea "amprentei emotionale", ca rezultat de evaluare a experientei clientului, cu gradul de disponibilitate de a vorbi pozitiv despre marca (de a face o recomandare) sau cu alti indicatori de performanta importanti, cum ar fi durabilitatea relatiei sau rata de renuntare, GfK reuseste sa faca o predictie corecta a gradului de loialitate la nivel de companie. 
 
Astfel, acuratetea este de 80%, dublu fata de situatia in care se ia in considerare indicatorul de satisfactie a clientilor.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement