Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum s-a pupat publicitatea cu Valentine's Day

Cum s-a pupat publicitatea cu Valentine's Day
de la 17 Feb. 2014
Cum s-a pupat publicitatea cu Valentine's Day Tags: valentine's dayreclamepublicitatemedia truststudiu

Valentine's Day, Ziua Indragostitilor in traditia occidentala, este speculata la maximum de catre comerciantii din Romania, fapt reflectat si in campaniile acestora de promovare.

MediaTRUST a realizat un studiu legat de vizibilitatea Valentine’s Day in publicitate. 
 
Studiul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 135.000 de reclame difuzate intre 1 si 14 februarie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.
 
Au fost inregistrate 1.234 de reclame difuzate ce au avut ca subiect Ziua Indragostitilor. 
 
Bingo Romania este in top, cu reclama "Super Bingo Metropolis aduce partida speciala a indragostitilor..." care a inregistrat 136 de difuzari cu un rate card de 124.700 de euro. 
 
Urmeaza Altex, cu reclama "De Valentine's Day te indragostesti..." care a inregistrat 100 de difuzari si un rate card de 229.715 de euro.
 
Carrefour se afla pe locul trei cu reclama "Carrefour sarbatoreste Ziua Indragostitilor..."care a avut 86 de difuzari si un rate card de 23.979 de euro.
 
Cele mai multe reclame, 825, care au avut ca subiect Valentine's Day au fost difuzate la posturile de radio, in timp ce televiziunile au difuzat 352 de reclame, iar in presa au fost tiparite 25 de reclame. 
 
In topul radiourilor, se afla Europa FM cu 218 reclame, Pro FM cu 215 si Radio Zu cu 149 de reclame difuzate. 
 
In clasamentul televiziunilor, pe primul loc, se afla Romania TV care a difuzat 59 de reclame, urmata de Pro TV cu 58 de reclame, Antena Stars si GSP TV, fiecare cu cate 48 de reclame difuzate. 
 
Ziarul Ring, Nine o’Clock si Libertatea conduc in topul publicatiilor cu cele mai multe reclame de Valentine's Day.
 
In perioada 1 - 14 februarie 2014, categoria divertisment a inregistrat cel mai mare volum de publicitate (369 de reclame), urmata de categoria magazine de electonice (273 de reclame), radiouri (131 de reclame), hypermaket-uri (114 reclame) si centre comerciale (102 reclame).


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement