Cum s-au vazut Premiile Gopo in media si in publicitate
premii gopomediatizaremedia trustpro fmpro tvdilema veche
MediaTRUST a observat vizibilitatea in media si in publicitate a celei de-a 8-a editii a Galei Premiilor Gopo.
Intre 20 februarie si 24 martie 2014, Premiile Gopo au inregistrat 814 de materiale in media. Evenimentul a avut o vizibilitate crescuta in mediul online: 549 de materiale si 182, in social media.
In presa scrisa, au fost publicate 50 de materiale ce au avut ca subiect Premiile Gopo; posturile TV au difuzat 12 stiri, iar, la posturile de radio monitorizate, au fost difuzate 21 de materiale.
Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Premiile Gopo se numara Procinema.ro, cu 15 materiale; Jurnalul National, cu patru materiale; Click, cu trei materiale; Pro TV, cu 11 materiale, si Pro FM, cu sase stiri.
Prin intermediul aplicatiei admonit, mediaTRUST prezinta vizibilitatea evenimentului cinematografic in publicitate. Astfel, in perioada 20 februarie - 24 martie 2014, au fost difuzate 106 de reclame cu Premiile Gopo.
Cele mai multe spoturi publicitare, 63 la numar, au fost difuzate la televiziuni, 41 la posturile de radio. In presa scrisa, au fost publicate doua machete publicitare.
Pro FM este postul de radio cu cele mai multe reclame difuzate, 41, cu un rate card estimativ de 10.469 de euro.
In ceea ce priveste televiziunile, Pro TV a difuzat 27 de reclame cu un rate card de 115.003 de euro.
Dilema Veche a publicat doua machete publicitare pentru Premiile Gopo cu un cost etimativ de 1.638 de euro.
Analiza a luat in calcul publicatiile tiparite si online, posturile de radio si de televiziune monitorizate de MediaTRUST in perioada 20 februarie - 24 martie 2014.
Pentru vizibilitatea in publicitate, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 355.409 de reclame difuzate intre 20 februarie si 24 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.