GfK poate diseca traseul cumparatorului modern
gfkpourchase journeycompartament cumparareconsumatori
GfK Romania lanseaza PurchaseJourney.dx, o metodologie inovatoare care analizeaza, in premiera, comportamentul consumatorului in mod integrat, atat in mediul digital, cat si in cel traditional, de-a lungul intregului proces de luare a deciziei de cumparare.
Noua abordare metodologica monitorizeaza comportamentul online al consumatorului care intentioneaza sa cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie dupa care a realizat cautarea etc.) si imbina aceste informatii cu analize saptamanale referitoare la interactiunea pe care o are consumatorul cu marcile in mediul offline, precum si evaluarea influentei fiecarui punct de interactiune pentru luarea deciziei finale de cumparare.
Potrivit GfK, procesul de luare a deciziei de cumparare a devenit deosebit de complex, odata cu multiplicarea punctelor de interactiune cu marcile.
Conform studiului multiclient GfK "Internetul si decizia de cumparare", 84% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce au cautat informatii online.
GfK arata ca noua sa metodologie permite o intelegere de 360 de grade a consumatorului modern din punct de vedere motivational, atitudinal si comportamental, deopotriva in mediul online si offline.
Cu ajutorul solutiei, companiile vor putea sa identifice mixul potrivit dintre online si offline, sa isi optimizeze mesajele de comunicare pentru punctele cheie de interactiune cu marca, in momentele decisive pentru luarea deciziei de cumparare.