Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

GfK poate diseca traseul cumparatorului modern

GfK poate diseca traseul cumparatorului modern
de la 16 Iul. 2013
GfK poate diseca traseul cumparatorului modern Tags: gfkpourchase journeycompartament cumparareconsumatori

GfK Romania lanseaza PurchaseJourney.dx, o metodologie inovatoare care analizeaza, in premiera, comportamentul consumatorului in mod integrat, atat in mediul digital, cat si in cel traditional, de-a lungul intregului proces de luare a deciziei de cumparare.

Noua abordare metodologica monitorizeaza comportamentul online al consumatorului care intentioneaza sa cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie dupa care a realizat cautarea etc.) si imbina aceste informatii cu analize saptamanale referitoare la interactiunea pe care o are consumatorul cu marcile in mediul offline, precum si evaluarea influentei fiecarui punct de interactiune pentru luarea deciziei finale de cumparare.
 
Potrivit GfK, procesul de luare a deciziei de cumparare a devenit deosebit de complex, odata cu multiplicarea punctelor de interactiune cu marcile. 
 
Conform studiului multiclient GfK "Internetul si decizia de cumparare", 84% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce au cautat informatii online. 
 
GfK arata ca noua sa metodologie permite o intelegere de 360 de grade a consumatorului modern din punct de vedere motivational, atitudinal si comportamental, deopotriva in mediul online si offline.
 
Cu ajutorul solutiei, companiile vor putea sa identifice mixul potrivit dintre online si offline, sa isi optimizeze mesajele de comunicare pentru punctele cheie de interactiune cu marca, in momentele decisive pentru luarea deciziei de cumparare.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement