Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Obsesia selfie-urilor a fost demontata

Obsesia selfie-urilor a fost demontata
de la 27 Iun. 2014
Obsesia selfie-urilor a fost demontata Tags: reteaua de socializarefotografiifacebookselfiecercetatoriicupluristudiuimaginiutilizatoripartenerriscprietenirelatie

Facebook-ul este inundat de fotografii.

 
Majoritatea arata oameni zambitori. Poze de profil fericite. Daca e  un cuplu, relatii neumbrite de nori. Acele selfie-uri pe val, in care sunt stantate, probabil, dorintele ascunse ale oamenilor transpuse fotografic. 
 
O poza in care partenerii isi impartasesc din ochi bucuria nu mai reprezinta o noutate pentru reteaua de socializare. Cercetatorii de la Universitatea Haverford sunt de parere insa ca aceste imagini au devenit un fel de sabie cu doua taisuri. Mai ales daca frecventa cu care sunt expuse este destul de mare. In timp ce toate fotografiile insista sa arate lumii intregi ca o relatie este stabila, puternica sau fericita, la polul opus se afla cei care nu privesc cu ochi buni toate astea. E mai mult decat un deranjament optic, devreme ce se simt agresati, angrenand sentimente care nu au de-a face cu prietenia.
 
Coordonatorul  primului studiu de acest gen, Benjamin Leod, a declarat ca desi oamenii au apreciat initial acest tip de postari, fiind catalogate drept relatii trainice, o publicare asidua a fotografiilor nu face decat sa inrauteasca lucrurile.
 
Initial, cercetatorii au creat un chestionar pentru mai mult de 200 de persoane, cu acces la profilurile de Facebook ale acestora, pentru o analiza corespunzatoare. Apoi au constituit conturi false pe Facebook, rugand 100 de participanti sa evalueze cat de fericiti sunt oamenii in relatiile afisate si cat de mult apreciaza postarile cu fond de poveste, tinand cont de actualizarile de stare. 
 
Initial, fotografiile au avut un impact pozitiv, insa ostentatia publicarii imaginilor care aratau lumii intregi cat de fericite sunt cuplurile a condus in final la pierderea aprecierii, dar si a prietenilor de pe Facebook.
 
Rezultatele, publicate in revista "Personal relationship", au fost foarte convingatoare, demonstrand inca o data expresia "ce e prea mult strica". 
(Daily Mail)


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement