Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cel mai bun mod de a face bani este sa incetezi sa-i mai pierzi

Cel mai bun mod de a face bani este sa incetezi sa-i mai pierzi
de la 31 Mar. 2015
Cel mai bun mod de a face bani este sa incetezi sa-i mai pierzi Tags: cum sa faci baniratbrisipa ratbvincentiu daniel antonescugreva ratb

Prognoza Administratiei Nationale de Meteorologie (ANM) arata ca, in urmatoarele doua saptamani, vremea va continua sa fie capricioasa: ba e soare, ba ploua doua zile la rand. Cert este ca, joia trecuta, in Bucuresti, vremea a fost frumoasa si calda, pentru sfarsitul lunii martie.

Asa s-a mentinut si seara, cand sa tot fi fost vreo 18 grade, pe care se pare ca nu le-a simtit toata lumea pe propria piele. Intr-unul dintre autobuzele care brazdeaza capitala Romaniei, instalatia de incalzire functiona de ziceai ca-i Boboteaza.
 
Mai... meteosensibili ca soferul si stiind ca o eventuala atentionare a acestuia ar fi la fel de inutila ca aprinderea iluminatului public in plin soare, pasagerii deschisesera geamurile micute, proiectate cam ca pentru capitala Islandei, astfel incat permit o aerisire optima numai cand se ingana iarna cu primavara sau toamna cu iarna.
 
De altfel, la cat de cald era in autobuz, daca ar fi fost vara, probabil ca soferul ar fi pornit instalatia de aer conditionat. 
 
Romania este foarte departe de rezervele de hidrocarburi ale Arabiei Saudite, de pilda. Este departe si de exploatarea petrolului de sist. 
 
De fapt, se pare ca nici nu prea are astfel de rezerve si mai bine asa, intrucat, cam cum se intampla in multe dintre statele in care unde sapa sapa locul sare din pamant petrolul, ar face multa risipa. Asa… transportatorul face risipa chiar daca nu are sonde in curte, iar faptul a mai fost semnalat in aceste pagini virtuale.
 
Miercuri, aproximativ 300 de membri ai Sindicatului Transportatorilor din Bucuresti au protestat in fata sediului central al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), cerand respectarea Contractului Colectiv de Munca 2014-2016 si reclamand lipsa bazei materiale necesare pentru mentinerea in deplina siguranta a parcului de autovehicule.
 
Dupa incheierea protestului, conducerea RATB a aratat ca aprobarea unui buget de 600 de milioane de lei reprezentand  subventii ar ajuta la punerea in circulatie a unui numar mai mare de autobuze si tramvaie, in conditiile in care lipsa... banilor afecteaza semnificativ posibilitatile de a repara defectele a sute de autobuze.
 
Directorul general al RATB, Vincentiu Daniel Antonescu, a recunoscut ca "lipsa ritmicitatii mijloacelor de transport nu este un secret si o simtim pe pielea noastra (deci si domnia sa merge cu autobuzul...), dar problema esentiala este lipsa banilor". 
 
Antonescu s-a plans ca bugetul de 600 de milioane de lei propus pentru subventie a fost forfecat, regia primind "numai" 536 de milioane de lei. 
 
"Din pacate, nu reusim sa ne incadram pentru punerea pe picioare a parcului. Nu facem fata", a declarat, Antonescu, pentru Agerpres.
 
El a adaugat ca urmatorul pas este reanalizarea bugetului, "macar la 570-580 de milioane de lei", astfel incat sa fie in circulatie 835 de autobuze, in loc de 767.
 
Potrivit sefului RATB, in urmatoarele 60 de zile, va incepe  montarea unor piese pe autobuzele imobilizate.
 
"Vrem sa scoatem cat mai multe autobuze in strada, dar nu trebuie sa uitam ca, probabil, ulterior, vor ceda altele. Deci, ramane aceeasi problema a subfinantarii, pentru ca reparam unele, dar se strica altele", a explicat mai marele RATB.
 
Tot el a spus ca nimeni nu doreste o greva, care "pe langa o chestie de imagine, este si o pierdere economica" si ca "trebuie sa gasim resurse inclusiv din majorarea tarifelor ca sa resuscitam transportul in comun"...
 
Asadar, dupa cum reiese din spusele directorului, lipsa banilor este problema esentiala la RATB. Numai ca un manager bun, inainte de a mari preturile si de a tanji dupa o subventie tot mai mare, ar trebui sa-i demonstreze celui caruia i-o cere, precum si siesi, sindicalistilor si calatorilor ca stie sa administreze bine ceea ce are, ca stie sa scada costuri si sa elimine risipa, intrucat cel mai bun mod de a face bani este sa incetezi sa-i mai pierzi...


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement