Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O idee de afacere pentru autobuzul turistic din Bucuresti

O idee de afacere pentru autobuzul turistic din Bucuresti
de la 03 Aug. 2014
O idee de afacere pentru autobuzul turistic din Bucuresti Tags: bucharest city tourautobuz turistic bucurestivanzarisuveniruriidei afaceri

Este foarte posibil ca, pentru litoralul romanesc, sfarsitul acestei saptamani sa fie cel mai bun din vara anului 2014, din punct de vedere al numarului de turisti si, implicit, al incasarilor. Nu acelasi lucru se poate spune si despre vanzarile CNADNR la chioscurile Podului de la Fetesti.

Macar ce pierde statul astfel castiga inmiit tocmai prin afluenta si fluenta traficului de turisti romani si straini. Acestia din urma continua sa vina in excursie, de la mare sau direct din tarile lor, in capitala Romaniei.
 
Al carei centru a fost discuit, arat si insamantat cu pavaje de marmura, cu borduri de marmura, cu opritoare de marmura. 
 
Ce vor rodi acestea mai ales daca vor ramane neclintite, nestirbite, nesubtilizate cat mai mult timp? Poate si mai multi turisti straini, ca majoritatea potentialilor turisti romani, sa zicem din Timisoara, Cluj, Arad, Alba Iulia ajung, in lipsa autostratilor din tara lor, mai repede la Budapesta si la Viena decat la Bucuresti. 
 
Pana cand autostrazile vor deveni calcabile de catre pneurile automobilelor si ale autocarelor, vizitatorii capitalei noastre, romani sau straini, se bucura de ideea foarte buna a infiintarii liniei turistice Bucharest City Tour. 
 
Aceasta este deservita, de primavara pana toamna, de patru autobuze speciale, double-decker, adica supraetajate, fiecare autobuz avad o capacitate de 77 de locuri. 
 
Autobuzele circula pe traseul Piata Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piata Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, Piata Charles de Gaulle, Soseaua Kiseleff-Piata Presei. 
 
Pe langa faptul ca le da calatorilor posibilitatea de a vedea de (mai) sus orasul, Bucharest City Tour le ofera si ocazia de a se informa despre posibilitatile de petrecere a timpului liber in Bucuresti.
 
Conform site-ului liniei turistice, anul trecut, autobuzele cu doua punti au transportat 44.521 de calatori, dintre care 40.589 adulti (care platesc 25 de lei pentru o calatorie) si 3.932 copii, cu varsta intre 7 - 14 ani (care platesc 10 lei), fata de 39.470 de calatori (35.779 adulti si 3.691 copii), in 2012.
 
Tot site-ul arata ca, anul acesta, au fost introduse mai multe elemente menite sa creasca popularitatea Bucharest City Tour si sa usureze cumpararea cardurilor de calatorie.
 
De asemenea, de anul acesta, voucherele Bucharest City Tour pot fi cumparate direct de la receptiile hotelurilor partenere, la pachet cu tarifele de cazare.
 
Totodata, ghidul audio, disponibil, pana anul acesta, in romana si engleza, are si variante in franceza si italiana.
 
Asadar, numarul celor care (re)descopera capitala, in 50 de minute, cocotati pe puntea de sus a autobuzelor este, de la an la an, tot mai mare. 
 
Cu toate acestea, celor care administreaza aceasta linie le scapa un amanunt estential, dar pe care il tot mentioneaza: autobuzele sunt double-decker, adica au doua punti.
 
Numai ca, pe vreme buna, toti excursionistii se catara pe platforma de sus, ca doar asta este "schepsisul": sa vada Bucurestiul, in bataia soarelui si a adierilor de vant, la inaltimea primelor etaje ale cladirilor, sa vada de sus statuia imparatului Traian tinand lupoaica in brate. 
 
Daca ar vrea sa vada de jos orasul, de la nivelul puntii inferioare (a carei vedere este semiobturata de folia propagandistico-turistica) ar lua un taxi sau ar inchiria o masina.
 
Pe de alta parte, cand ploua, nefiind acoperita, nici puntea superioara nu mai este atragatoare. 
 
Oricum, si pe vreme buna si pe vreme mai putin propice vizitarii, puntea de jos nu joaca decat un rol de trecere spre cea de sus. 
 
Poate ca ar fi nimerit ca ea sa fie transformata, partial sau in intregime, in magazin. Ar putea fi vandute produse de sezon - de la apa minerala, la ochelari de soare si evantaie (chiar promotionale) - si mai ales suveniruri, in conditiile in care cel putin unul dintre magazinele statice care vand magneti de refrigerator, brelocuri cu Romania si Bucuresti, cani, ii, tricouri si asa mai departe, aflat chiar pe linia turistica are un program care, culmea, de cele mai multe ori, nu coincide cu cel al turistilor...


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement