Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Scandurica dintre palate

Scandurica dintre palate
de la 24 Iul. 2013
Scandurica dintre palate Tags: conflict ponta basescunumire silaghinumire transporturiautostrazi

Datele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) arata ca, in aceasta luna, 17.501 de absolventi au depus cerere pentru indemnizatia de somaj. Din total, 16.297 de absolventi provin din invatamantul liceal si postliceal.

Asadar, piata muncii nu absoarbe mare lucru, mai ales ca Romania este plina de absolventi de liceu, de Bacalaureat, de facultati de stat sau particulare, de masteri, de doctori. 
 
In statele capitaliste, adeptii a ceea ce se mai numeste doctrina de dreapta care-si gaseste acoperire in practica, nu pe niste foi de hartie, intreprind, au initiativa, isi risca banii, casa, masa pentru a deschide si sustine afaceri.
 
Afaceri din care statul are bani inclusiv pentru a plati, pe langa (prea) multe altele, indemnizatie de somaj celor care nu au apucat inca sa munceasca.
 
In Romania, culmea (sau nu), multi oameni de dreapta au lucrat si vor lucra toata viata la stat, iar initiativele lor se concretizeaza nu in infiintarea de firme, de noi platitoare de taxe si impozite, ci de partide. 
 
De asemenea, cand asa-zisa dreapta sau asa-zisa stanga se afla la putere, pentru anumite portofolii, exista, mai mereu, aceeasi oameni, chiar daca sunt departe de a fi Spiru Haret.
 
Compania Tarom este, de vreo doi ani, pe pierderi si era pe lista de privatizari, dar cine sa o fi cumparat (mai ales ca pachetul scos la vanzare era departe si de sfert daramite de 50 plus 1%) pana cand, vorba actualului co-manager strain si privat Christian Heinzmann, nu  devine… sexy?
 
Transportul naval mai exista? Avem vreun armator de stat? Transportul feroviar da… exista, dar un tren strabate tara - care nu este Federatia Rusa, nici SUA, nici China - in aproape o zi, si asta, scriptic, daca ne luam dupa orarul oficial…
 
Din fericire, ambitia unui investitor roman a facut ca o alta companie de stat pe pierderi, CFR Marfa, sa ajunga in proprietate privata, desi mai ramane ca investitorul sa plateasca si statul sa primeasca banii.
 
Autostrazi? Se vede cu ochiul liber cati kilometri exista (si aia care au nevoie de frecventa intretinere), la cati se lucreaza si in ce ritm si cat costa… 
 
Toti oamenii de afaceri romani si straini se plang de lipsa infrastructurii rutiere…
 
Tocmai de aceea partea Romaniei mai apropiata de Ungaria, deci si de accesul la o autostrada care sa duca spre vestul Europei este favorizata de investitii. 
 
Asadar, orice ministru ar fi la Transporturi are o misiune grea cat stabilopozii de la Marea Neagra, carand in spare si niste pietre de moara.
 
Cu toate acestea, actuala coalitie propune sefului statului/contribuabililor/cetatenilor acelasi nume, acelasi sef care sa  gestioneze activitatea pe caile maritime, ferate, aeriene si (pe alocuri) asfaltice.
 
Asta, desi presedintele Romaniei este vizibil impotriva, tocmai pentru ca cine ce rezultate a avut la ministerul in cauza? Dintre toti membri de partide ai coalitiei, chiar nu exista oameni noi? 
 
Sau poate ca si aceasta... renumire este facuta tocmai pentru a reinflama conflictul cu seful statului. Cum sa ai drumuri de orice fel, daca Palatul Victoria si Palatul Cotroceni sunt unite de o scandurica instabila, nici macar de o punte de lemn?


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement