Ce tehnologii de comunicare vor fi utilizate in viitorul apropiat
marcin grygielskiceoclientiinteractive intelligencecompaniiutilizatori
Conform Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, cererea de servicii pentru clienti livrate prin intermediul dispozitivelor mobile va continua sa creasca in viitorul apropiat, datorita cresterii gradului de utilizare al tabletelor si al aplicatiilor mobile.
Tot mai multe companii vor adopta tehnologii cloud computing. Toate aceste previziuni sunt confirmate de analiza strategica "The Future of Enterprise Communications from a Customer Perspective", realizata de Frost & Sullivan, ce arata ca unele dintre cele mai populare tehnologii pentru comunicare utilizate in prezent in cadrul companiilor vor fi utilizate tot mai putin in urmatorii trei ani, in timp ce gradul de utilizare al infrastructurilor cloud computing si al tabletelor va inregistra o crestere.
"Suntem constienti de faptul ca tot mai multe companii vor incepe sa isi mute business-ul in cloud in viitorul apropiat, astfel ca ne vom adapta si vom continua sa oferim cele mai bune solutii care sa sprijine centrele de contact in imbunatatirea serviciilor pentru clienti. Pe masura ce gradul de utilizare al aplicatiilor in cloud va continua sa creasca, noi vom prezenta tendintele in ceea ce priveste adoptarea acestor aplicatii si care sunt principalele beneficii oferite de acestea, oferind in acelasi timp indrumare in evaluarea solutiilor in cloud bazate pe fiabilitate, securitate si flexibilitate", a declarat Marcin Grygielski (FOTO), Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
In acest sens, studiul mentionat arata ca 63% dintre factorii de decizie din industria IT sunt de acord ca tehnologia cloud computing poate fi foarte eficienta pentru compania lor, iar mai mult de 52% dintre companiile private vor tinde catre adoptarea acestei tehnologii in urmatorii trei ani.
In ceea ce priveste cresterea cererii de servicii pentru clienti livrate prin intermediul aplicatiilor mobile, studiul arata ca, pana la sfarsitul lui 2016, tehnologiile pentru conferinte audio si video vor fi utilizate doar de 46% si respectiv 39% dintre companiile private, in timp ce tabletele utilizate in scopuri de business for fi utilizate de peste 56% dintre companiile private.
Mai mult decat atat, potrivit reprezentantului Interactive Intelligence, companiile vor incepe sa utilizeze mai multe canale de comunicare, ce vor include social media, pentru a intampina toate asteptarile clientilor si a creste gradul de satisfactie in randul acestora. In acest sens, compania va continua sa ofere strategii pentru integrarea social media in mixul de comunicare, astfel incat nivelul serviciilor sa fie constant in toate canalele.
Potrivit analizei strategice, din ce in ce mai multi factori de decizie din industria IT sunt de acord ca gestionarea solutiilor oferite de mai multi furnizori este din ce in ce mai costisitoare si mai dificila, in special pentru companiile de dimensiuni mai mari. De aceea, aproximativ 30% dintre companiile private intentioneaza ca, in urmatorii doi ani, sa inceapa sa utilizeze solutii de comunicare end-to-end oferite de un singur furnizor, in timp ce peste 40% dintre companii vor cauta sa integreze mai bine solutiile oferite de mai multi furnizori.
Interactive Intelligence a dezvoltat o platforma all-in-one – Customer Interaction Center™ (CIC) – care integreaza mai multe functii specifice, menite sa gestioneze in mod eficient orice tip de interactiune cu clientii finali, de la apelurile de voce, e-mail sau chat, pana la solicitari primite prin intermediul social media sau al aplicatiilor mobile. Pe langa aceste functii, care au un impact direct asupra calitatii serviciilor oferite clientilor finali, solutia dezvoltata de Interactive Intelligence prezinta si alte functii specifice pentru gestiunea, controlul si raportarea acrivitatilor din cadrul companiilor, imbunatatind astfel procesele operationale.