Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: importanta experientei consumatorului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: importanta experientei consumatorului Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: importanta experientei consumatorului
de Manager.ro la 25 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
experienta consumatoruluiconsumatorexperienteasteptarile consumatoruluiclienti fideli

In ultimele saptamani am avut doua experiente total diferite in restaurantele din Bucuresti: in primul restaurant am intrat si nu m-a bagat nimeni in seama. Dupa ce m-am asezat la masa a trebuit sa fac insistent semne cu mana pentru a fi observat. Chelnarita a venit nemultumita, parca deranjata de prezenta mea.

Mi-a luat comanda, iar mancarea a intarziat si nu m-a impresionat prin nimic. Imi amintesc si acum cu neplacere timpul petrecut in restaurantul respectiv, chiar daca parea un local decent.

In al doilea restaurant am fost salutat de cand am intrat si parca toata lumea se bucura sa ma vada. Cineva ne-a insotit catre un loc potrivit. Persoana care se ocupa de masa mea m-a ajutat sa aleg o mancare pe gustul meu si s-a interesat daca mi-a placut. Tot personalul a fost atent la nevoile mele iar la final am primit si cateva prajiturele din partea casei.

Chiar daca prin pret, oferta si pozitionare restaurantele respective se asemanau, la nivel de servicii prestate ele au fost total diferite. In cazul restaurantului unde am avut o experienta buna, m-am comportat in felul urmator:

•     Am lasat cu placere un bacsis mai generos
•    Am recomandat restaurantul si altor persoane
•    M-am reintors si cu alte ocazii

Experientele, pe care fiecare dintre noi le-am avut cu diferite restaurante, ne invata un lucru foarte simplu, dar important, despre consumatori: oamenii, de obicei, nu au nimic impotriva sa scoata mai multi bani din buzunar atunci cand au o experienta buna.

Cercetarile au aratat ca 55% dintre consumatori ar plati mai mult pentru a li se garanta un serviciu mai bun (Defaqto Research). De asemenea, 63% dintre manageri considera centrarea pe consumator ca una dintre cele mai importante 3 investitii de facut (Price Waterhouse Coopers), iar Oracle considera ca 20% din venituri pot fi pierdute daca nu oferi o experienta buna consumatorului (Oracle).

Continuarea pe MarketingPortal.ro >>> 

Ultimele NOUTATI

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x