Aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii in urmatorii doi ani

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii in urmatorii doi ani Aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii in urmatorii doi ani
de Manager.ro la 23 Iul. 2014
Urmareste-ne pe Google News
marcin grygielskicontactsolutiieroriclientiinteractiuni

Potrivit Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, in viitorul apropiat gradul de automatizare din industria centrelor de contact si gradul de integrare a canalelor utilizate de centrele de contact vor inregistra cresteri. Aceasta estimare este sustinuta de analiza strategica „Enterprise Priorities in Europe”, realizata de Frost & Sullivan, care arata ca aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii pana in 2016, in timp ce aproape 50% dintre acestea vor beneficia de canale complet integrate in aceeasi perioada de timp.

Potrivit analizei, in prezent, doar 41% dintre interactiunile cu clientii sunt complet automatizate, insa este de asteptat ca acest procent sa creasca in urmatorii doi ani, ajungand la 60%. Avand in vedere ca sistemele self-service, IVR si aplicatiile mobile sunt deja canale automatizate, cresterea va rezulta din automatizarea completa a canalelor reprezentate de e-mail, chat si social media, care in momentul de fata presupun un mix de interactiuni automatizate si asistate uman, indicand cresterea ratei de adoptie a sistemelor analitice pentru text.
 
„Companiile trebuie sa raspunda rapid intrebarilor venite din partea clientilor, iar o modalitate foarte buna de a face acest lucru este prin implementarea unui sistem automatizat. Desigur, utilizarea tehnologiilor avansate garanteaza faptul ca serviciile vor avea acelasi grad inalt de calitate, iar clientii se bucura de o experienta placuta, chiar daca raspunsul pe care il primesc este unul automat”, a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
In ceea ce priveste interactiunile complet automatizate, o rata ridicata de crestere este asteptata in centrele de contact de orice dimensiune si in orice verticala de business, cu cresteri usor mai pronuntate in retail (19%) si in domeniul serviciilor financiare (12%). Tarile nordice inregistreaza cea mai scazuta pondere prezenta si viitoare a gradului de automatizare a interactiunilor, de 26%, respectiv 44%, in timp ce Rusia va inregistra cea mai mare crestere a gradului de automatizare, de la 43% la 67%.
 
Integrare pe toate canalele de interactiune cu clientii
 
Referitor la integrare, analiza arata ca, in prezent, doar 25% dintre companii au canale de interactiune complet integrate, majoritatea acestora avand centre de contact de dimensiuni mari. Pana in 2016, este de asteptat ca 50% dintre acestea sa aiba canale complet integrate (reprezentand o crestere de 100%), in principal ca urmare a transformarii centrelor de contact partial integrate in centre complet integrate.
 
Printre verticalele de business ce prezinta cel mai mare grad de integrare se numara serviciile medicale (36%), in timp ce domeniul retail-ului se afla pe ultimul loc, cu 22%. Cu toate acestea, este de asteptat ca procentele sa sufere modificari in urmatorii doi ani, atunci cand vor exista de peste doua ori mai multe companii din retail cu centre de contact complet integrate, ajungand la 56%, in timp ce proportia companiilor din domeniul serviciilor medicale ce au canale complet integrate va creste doar pana la 45%.
 
„Din ce in ce mai multe companii vor observa beneficiile utilizarii solutiilor integrate in cadrul centrelor de contact, cel mai mare avantaj fiind imbunatatirea serviciilor pentru clienti. De asemenea, solutiile automatizate prezinta un risc mai scazut de eroare si ofera o imagine de ansamblu mai buna asupra proceselor desfasurate in centrul de contact”, a adaugat Marcin Grygielski.

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x