Banii trebuie sa vina din binele pe care il faci unei audiente-tinta. Cati mai gandesc asa? Cand au gandit vreodata asa?
Sunt la unul dintre cele mai bune evenimente de marketing din Romania. Ma aflu intr-o sala ticsita de specialisti in branding, vanzari, marketing, digital marketing, neuro-marketing (nisa care ma infricoseaza din start), advertising, adsense, adwords si tot restul pachetului. Aud oameni care se framanta sa afle cum sa procedeze sa alimenteze dorinta consumatorului de a achizitiona produse variate. Unii sunt de-a dreptul minunati ca au la dispozitie atatea informatii de care sa se ajute sa pentreze o audienta cu mesaje de eficienta garantata. Euforie pentru unii, infricosator pentru mine pentru ca nu stiu cine apasa pe butoane, cui va reveni aceasta putere, cine sunt oamenii pe mainile carora vor ajunge aceste instrumente de lucru, ce produse sunt fortate sa prinda la public.
Putini se intereseaza cu privire la produsele pe care le vand. Putini stiu ce vand. Sunt putini cei carora le pasa ca promoveaza produse care nu fac niciun bine oamenilor. Vor ajuta la diseminarea unui mesaj prin care vand produse inutile in cel mai bun caz sau nocive, in cel mai rau caz, unor oameni ca ei insisi, unor oameni precum rudele lor, prietenii lor, fratii si surorile lor.
Nu ne pasa. Am ajuns sa mancam mult si prost. Am ajuns sa folosim chimicale care ne imbolnavesc. Am ajuns sa folosim tehnologie care ne radiaza incet dar sigur. Si apoi cautam vindecare in medicamente care ne imbolnavesc prin alte cai.
Avem nevoie de oameni care sa gandeasca limpede, acum mai mult ca niciodata. Avem nevoie de agricultori care sa ofere productii de legume si fructe sanatoase. Avem nevoie de producatori care sa calibreze calitatea si siguranta produselor cu gandul ca le vor folosi oamenii care le sunt dragi.
Avem nevoie de antreprenori care sa intelaga ca sunt responsabili pentru mai mult decat cifra de afaceri de la final de an.
Avem nevoie de antreprenori buni, cu frica de repercusiunile unor decizii luate pe fuga, decizii luate cu ochii pe jumatate inchisi. Avem nevoie de antreprenori care sa inteleaga ca au o putere mai mare decat isi imagineaza. Conteaza mult cum isi vor folosi puterea. Ei inclina, mai mult sau mai putin, balanta pentru consumatorii lor, spre bine sau spre rau, spre sanatate sau spre boala, spre prosperitate sau spre saracie crunta.
Sa avem succes in tot ce facem si sa facem totul cu minte limpede!
Maria Nicutar
Sursa foto: www.StockPhoto.com
Ultimele NOUTATI
Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ministerul Muncii - evolutia tehnologica nu va duce la pierderea de locuri de munca
MODIFICARI legislative recente, cu implicatii asupra incetarii CIM - Stiti sa le aplicati corect?
Remuneratia minima pentru zilieri in 2024. Mod de CALCUL si durata
ANAF vrea sa extinda lista bunurilor cu risc fiscal ridicat: iata noile categorii de produse!
Venituri din inchirierea de bunuri mobile si imobile: GHID ANAF pentru persoanele fizice
Te-ar putea interesa si
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat