Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

INTERVIU Mihai Arghire, Partner BRIGHTWAY: Multi dintre clientii nostri vor sa optimizeze procesul de vanzare, care se desfasoara dezordonat

INTERVIU Mihai Arghire, Partner BRIGHTWAY: Multi dintre clientii nostri vor sa optimizeze procesul de vanzare, care se desfasoara dezordonat
de la 30 Iul. 2014 Exclusiv
INTERVIU Mihai Arghire, Partner BRIGHTWAY: Multi dintre clientii nostri vor sa optimizeze procesul de vanzare, care se desfasoara dezordonat Tags: mihai arghireantreprenoriattrainingspeakingbusinesscompaniiclienticonsultantabrightway

Mihai Arghire are 29 de ani si este Partner (Business Development Manager & Trainer) Brightway, o companie de training si consultanta de business cu o traditie de zece ani pe piata din Romania.

Mihai a absolvit Facultatea de Finante, Banci, Asigurari si Burse de Valori si un Master Finante Corporative si Piete de Capital in cadrul ASE Bucuresti. Tanarul trainer si speaker a coordonat echipe si proiecte in domenii diferite: financiar, marketing, comunicare, negociere si vanzari
 
Are experienta de management si dezvoltare a unui business, ocupand pozitia de Managing Partner in compania Stud Pass. Mihai si-a inceput cariera in vanzari, activand in diverse industrii: asigurari, publicitate, comert cu articole sportive si pescuit. 
 
Specialistul coordoneaza vanzarile, programele de training si consultanta din organizatia Brightway. In general, tine discursuri in fata unor audiente de 50 - 300 de persoane. De asemenea, Mihai a implementat instrumente de analiza fundamentala si tehnica a riscului de investitie si tranzactionare de actiuni, marfuri si valute pe bursele NYSE, NASDAQ, BVB si piata FOREX. 
 
Brightsale - Tehnici practice de vanzare, Brightplan - Managementul timpului si organizare, Brightspeech - Vorbitul in public, prezentari de impact sunt doar cateva din produsele de training specializate dezvoltate de Mihai Arghire, care a acordat recent un interviu pentru Manager.ro
 
- - - Ai studiat ASE. In ce masura te-a ajutat aceasta institutie educationala sa iti implinesti visul profesional?
 
Din pacate majoritatea facultatilor din Romania ofera mai mult informatii teoretice si extrem de putine materii te ajuta cu adevarat in activitatea
practica a unui business. Facultatea pe care am terminat-o m-a familiarizat cu anumite notiuni financiare si modul de gandire al economistilor. Pe de alta parte, numarul moderat de ore de curs mi-a permis sa am un job inca din timpul facultatii. Astfel, am  avut din primul an de studii contact cu mediul de lucru dintr-o companie, am vazut ce se intampla de fapt in practica si am avut ocazia sa experimentez mai multe domenii de activitate pentru a-mi gasi drumul in cariera.
 
Oricum, indiferent de facultatea pentru care optezi conteaza foarte mult studiul pe cont propriu si masura in care constientizezi ca este nevoie sa iti dezvolti permanent noi abilitati si sa iti schimbi poate anumite obiceiuri si moduri de actiune care nu mai dau rezultate. Cred ca asta tine de motivatia fiecaruia dintre noi pentru a reusi.
 
- - - Ce alte functii ai mai ocupat in trecut si in cadrul caror companii?
 
Experienta mea profesionala a inceput in vanzari, am avut ocazia sa vand asigurari de viata, servicii de publicitate. Pentru o perioada de timp am vandut catre marile hypermarketuri, o experienta care a fost pentru mine un antrenament foarte bun de in arta negocierii. La Brightway ma ocup in prezent de dezvoltarea afacerii, sustinerea programelor de consultanta pentru cresterea performantei organizationale si trainingurilor de vanzari, managementul timpului, negociere, comunicare, public speaking.
 
- - - Ai un motto dupa care te ghidezi in viata? Un principiu fundamental?
 
Imi ghidez viata mai degraba dupa un set de valori si principii in care cred. Poate suna prea idealist dar in tot ceea ce fac incerc sa pastrez un
nivel inalt de profesionalism, care de multe ori lipseste din business-ul romanesc. Ma intereseaza foarte mult calitatea oamenilor din jurul meu si a vietii acestora, de aceea imi doresc sa construiesc prin proiectele pe care le fac ceva durabil.
 
Cat despre motto-uri, sunt multe cugetari care te pot inspira in anumite situatii, una tibetana cred ca ar trebui in mod deosebit sa fie insusita de mai multe persoane din jurul nostru: "N-am stiut ca este imposibil asa ca am facut-o." 
 
- - - Managerii romani se confrunta cu numeroase provocari. Care sunt acelea si ce rol are consultantul in toata aceasta poveste?
 
Consultantul este un bun specialist care ofera managerilor instrumente si solutii prin care sa ia deciziile optime in raport cu provocarile cu care se confrunta. Totodata, consultantul ofera o viziune obiectiva  si proaspata asupra businessului, de care managerul, care este de multe ori foarte conectat la afacere, are mare nevoie.
 
Multi dintre clientii nostri vor sa revitalizeze echipa de vanzari si sa optimizeze procesul de vanzare, care in majoritatea cazurilor se desfasoara dezordonat, in mare parte pe baza experientei fiecarui reprezentant de vanzari. In calitate de consultanti, facem o analiza a acestui proces si a pietei, apoi identificam impreuna cu managerii noi strategii care sa imbunatateasca ratele de conversie si sa creasca cota de piata a companiei.

Dupa o perioada de 4-12 luni de munca reusim sa implementam practic un nou proces eficientizat si sa atingem obiectivele de calitate si performanta pe care ni le-am propus prin proiectul de consultanta.
 
O alta provocare cu care ne intalnim deseori este construirea unui sistem de leadership si motivare a echipei care sa imbunatateasca indicatorii de performanta si sa creeze o directie de dezvoltare pe termen mediu si lung pentru compania respectiva. Si aici, dupa o analiza de proces si minim 6 luni de consultanta obtinem un "manual de functionare a organizatiei", un sistem de motivatii complex pentru fiecare post in parte si o crestere reala a calitatii serviciilor livrate de companie. Toate aceste rezultate sunt masurabile si stabilite odata cu setarea obiectivelor la inceputul proiectului de consultanta.
 
- - -  Poti sa faci un rezumat la cei zece pasi necesari dezvoltarii unei afaceri?
 
Nu as spune ca sunt neaparat 10 pasi. Mai degraba cred ca pot enumera cateva elemente pe care poate le-am amintit si mai sus, de care un viitor antreprenor ar trebui sa tina cont: analiza publicului tinta si a nevoilor acestuia, un studiu al concurentei, obiective de business bine stabilite, o strategie de management financiar, un plan de marketing, un proces bine definit de vanzare si un sistem de leadership care sa sustina si sa intareasca echipa cu care lucrezi. Este important sa construiesti o echipa care sa contribuie la dezvoltaea businessului alaturi de conducerea companiei si sa alegi oameni cu atitudinea potrivita.
 
- - - Despre best practices de crestere in business. Ce inseamna asta, pe intelesul tuturor antreprenorilor si companiilor?
 
Bunele practici sunt acele moduri de lucru si standarde de calitate care au dovedit ca, prin aplicarea lor, conduc catre rezultate mai bune intr-o anumita activitate. Cred ca fiecare domeniu are propriile “best practices” si particularitati dar pot spune ca sunt cateva principii care te ajuta sa ai o dezvoltare in orice business, asa cum am amintit si in raspunsurile de mai sus. O buna comunicare cu clientii si un consultant experimentat te ajuta sa identifici si sa implementezi aceste bune practici in compania ta impreuna cu un sistem de ajustare a acestora in concordanta cu schimbarile comportamentului consumatorilor.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement