Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Jucarii pentru copii, de 120 de milioane de euro

Jucarii pentru copii, de 120 de milioane de euro
de la 06 Feb. 2014
Jucarii pentru copii, de 120 de milioane de euro Tags: jucariicopiitoyz.rovanzari

Piata jucariilor din Romania va creste cu aproximativ 20%, in acest an, este de parere Mihai Patrascu, CEO Toyz.ro. Estimarea se bazeaza pe faptul ca jucatorii din piata isi promoveaza tot mai agresiv produsele si anunta promotii tot mai dese.


Astfel, piata de jucarii din Romania ar putea urca anul acesta la valoarea de aproximativ 120 de milioane de euro. Cele mai multe promotii si oferte vor veni, in 2014, din partea magazinelor online de profil.
 
Romanii cumpara jucarii de trei pana la cinci ori pe an, iar cosul mediu la o singura comanda are o valoare de circa 100 de lei.
 
“O valoare cu mult sub cea inregistrata la nivel european. Vanzarile de jucarii au in Romania un potential de crestere foarte mare. La noi, vanzarile sunt foarte slabe in comparatie cu tarile din vestul Europei”, a declarat Mihai Patrascu, CEO Toyz.ro
 
Spre exemplu, la nivelul intregii Europe, piata jucariilor este, potrivit producatorilor, de aproximativ 16 miliarde de euro. Aceasta stare de fapt este data, in principal, si de faptul ca romanii cumpara jucarii ieftine si, de regula, de slaba calitate.
 
Toyz.ro a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 500.000 de euro si are in portofoliu in momentul de fata aproximativ 11.000 de produse active.
 
“Piata jucariilor din Romania este la cheremul copiilor. In prezent se vand foarte bine produsele care se pot conecta la gadget-uri, cum sunt, spre exemplu, elicopterele care pot fi controlate cu tableta sau cu telefonul mobil, sau produsele, figurinele, care au corespondent intr-un joc online. Cat priveste sezonalitatea acestui business, iarna se vand mai bine jucariile pentru interior, dar si saniile, schiurile sau patinele, iar primavara si vara, jucariile destinate activitatilor in aer liber: premergatoare, biciclete, triciclete, masinute cu pedale, role si asa mai departe”, a mai spus Mihai Patrascu.
 
Anul acesta, vom vedea o segmentare tot mai clara a clientilor intre produsele traditionale si cele de ultima generatie, high-tech.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement