Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Managerii romani prefera parteneri flexibili pe piata emitentilor de tichete cu valoare

Managerii romani prefera parteneri flexibili pe piata emitentilor de tichete cu valoare
de la 11 Feb. 2014
Managerii romani prefera parteneri flexibili pe piata emitentilor de tichete cu valoare Tags: manageriromaniacheque dejeuner romaniagfk romaniaclientitichete de masa

In contextul noilor prevederi legislative prin care angajatorii pot alege sa acorde salariatilor tichete de masa in format electronic, Cheque Dejeuner Romania a realizat impreuna cu GfK Romania un studiu de perceptie generala in legatura cu emiterea, distribuirea si utilizarea tichetelor de masa. Cercetarea evidentiaza criteriile dupa care se ghideaza companiile romanesti in colaborarea cu emitentul de tichete de masa.

In topul preferintelor managerilor romani in alegerea unui furnizor de tichete cu valoare se afla companiile care ofera costuri rezonabile si servicii suplimentare, maleabilitate in personalizarea produselor si un portofoliu variat de parteneri.
 
Studiul a fost realizat in cadrul unor companii din Bucuresti, cu peste 50 de angajati, care acorda tichete de masa. Metodologia utilizata este interviul in profunzime cu persoane de decizie in procesul legat de tichetele de masa si alegerea furnizorului.
 
“Lucram pe o piata foarte competitiva, iar clientii sunt atenti la toate detaliile, plecand de la costuri si pana la beneficii suplimentare. De obicei atunci cand clientul este multumit de serviciile si conditiile primite, parteneriatul cu un anumit furnizor devine foarte solid, existand chiar contracte cu o durata de peste 10 ani in cazul anumitor companii”, declara Elena Pap, Director General Cheque Dejeuner Romania.
 
In ceea ce priveste criteriile de selectie a furnizorului s-au evidentiat doua tipologii: criteriile obligatorii si cele “bine de avut”. Pe lista criteriilor obligatorii se numara: costuri rezonabile si servicii suplimentare, flexibilitate in negocieri, maleabilitate in personalizarea produselor si serviciilor, raspuns rapid la solicitari, portofoliu larg si variat de parteneri, flexibilitatea si adaptare rapida la schimbari neprevazute, mentinerea unei comunicari deschise cu clientii in privinta schimbarilor – in special a celor legislative. Printre criteriile “bine de avut” au fost mentionate: ofertele dedicate clientilor loiali sau sistemele de returnare rapida a tichetelor rupte.
 
Principiile evidentiate in studiul realizat de catre Cheque Dejeuner Romania si GfK Romania vor ramane valabile si in contextul noilor reglementari legislative privind tichetele de masa in format electronic. Desi legea intra in vigoare la mijlocul lunii februarie 2014, cadrul legislativ (normele de aplicare si procedura de autorizare) este in curs de definitivare, fiind necesara parcurgerea catorva etape importante pana la momentul in care clientii vor putea alege suportul dorit pentru emiterea tichetelor de masa: hartie sau suport electronic. Clientii care comanda in prezent tichete de masa pe hartie pot continua sa foloseasca acest suport, chiar si dupa aparitia tichetului de masa electronic, alegerea suportului fiind o decizie a fiecarei companii in parte.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement