Studiu: Asiaticii sunt cei mai nerabdatori cumparatori din mediul virtual
cumparaturi onlineasiaticiachizitiishoppingupsstudiu
Timpul de asteptare pentru livrarea produselor comandate online difera de la un continent la altul, se arata in studiul "UPS Pulse of the Online Shopper".
Clientii din Europa care fac cumparaturi online sunt dispusi sa astepte aproximativ 4 zile pentru livrarile domestice si 10 zile, in medie, pentru livrarile internationale din afara regiunii geografice in care locuiesc.
In schimb, canadienii si americanii sunt ceva mai rabdatori, ei putand astepta livrarea cumparaturilor online un timp mai indelungat daca aceasta optiune ofera costuri mai mici de expeditie.
Cumparatorii din Asia sunt mai putin rabdatori si sunt dispusi sa astepte doar 4 zile pana la livrarea produselor comandate.
O politica mai comoda a serviciilor de retur poate influenta pozitiv recomandarile consumatorilor europeni, fiind si un bun factor de fidelizare si crestere a vanzarilor.
Pe aceasta linie de idei, 61% dintre clientii europeni respondenti declara ca ar cumpara mai des de la un retailer cu o politica mai comoda a serviciilor de retur si 59% ar recomanda prietenilor un astfel de retailer.
73% dintre clientii online din Mexic declara ca ar cumpara mai des de la un anumit retailer si 78% ar recomanda un retailer in functie de serviciile de retur ale acestuia.
57% dintre respondentii din Europa declara ca serviciile gratuite de retur reprezinta o conditie importanta a unei politici comode de retur. Opinia le este impartasita de 63% dintre canadieni si 65% dintre americani.