Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Studiu: Obiceiurile tale "telefonice", enervante pentru colegii de la locul de munca

Studiu: Obiceiurile tale "telefonice", enervante pentru colegii de la locul de munca
de la 04 Dec. 2013
Studiu: Obiceiurile tale "telefonice", enervante pentru colegii de la locul de munca Tags: smartphone-uricolegiinterviurisondajesedintecaini

Colegii tai ar putea fi deranjati de modul in care vorbesti la telefon despre problemele digestive ale cainelui de acasa. De asemenea, ei nu tin neaparat sa-ti asculte conversatiile personale, asa ca vorbeste intr-un loc mai retras. Ne plac smartphone-urile, dar ne enerveaza colegii care nu stiu sa le utilizeze cu bun simt.

Un nou sondaj realizat in randul a 1.070 angajati americani, realizat de Harris Interactive pentru platforma de mobile business Jive Software, arata ca ne "aprindem" repede, cand vine vorba de comportamentul necioplit cu telefonul la ureche.
 
Cel mai mult, colegii sunt iritati de conversatiile private zgomotoase, care ar fi trebuit sa ramana... private. 
 
Dincolo de galagia pe care o generezi in momentul in care discuti la telefon, colegii sunt enervati si de soneriile stridente care "urla" din aparatul tau. 59% dintre cei intervievati au spus ca au fost iritati de nepasarea unor colegi, care si-au lasat telefoanele sa sune in nestire.
 
Daca lucrezi intr-o "ferma de birouri", cel mai bine este sa iti tii telefonul in modul "Vibratii" sau "Silent", a precizat Jodi RR Smith, proprietarea companiei de consultanta in privinta bunelor maniere si etichete business, Mannersmith.
 
Chiar si zgomotul generat de vibratii pe biroul tau ar putea sa ii deranjeze pe colegi. Daca folosesti un ton de apel, mizeaza pe unul "profesionist". 
 
Pentru 52% dintre angajati, cea mai enervanta situatie tine de obiceiul colegilor de a-si verifica telefoanele in timp ce poarta o discutie cu un interlocutor "fizic".
 
Smith precizeaza ca una din strategiile "de bun simt" este sa stabilesti pauze intre sedinte si intalniri, in care sa iti verifici telefonul, astfel incat ceilalti sa nu se simta "in plus". Totusi, doar 38% dintre angajatii intervievati au spus ca sunt deranjati de cei care isi verifica smartphone-urile in timpul unei sedinte de lucru.
 
"Daca toata lumea ar fi concentrata si implicata in conversatie, sedinta s-ar termina mai repede", a mai spus Smith.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement