Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Viitorul in e-commerce va fi reprezentat de ofertele personalizate pentru fiecare client

Viitorul in e-commerce va fi reprezentat de ofertele personalizate pentru fiecare client
de la 15 Oct. 2014
Viitorul in e-commerce va fi reprezentat de ofertele personalizate pentru fiecare client Tags: sapclientiviitormediul digitalretentiesap forum romaniacrestere

Potrivit SAP SE, liderul mondial pe piata de solutii software de business si tehnologie, dezvoltarea mediului digital impune aparitia unui nou model de business, in care comertul online este o parte esentiala a strategiei de afaceri. In acest sens, pentru a-si mentine competitivitatea in conditiile climatului digital actual, companiile din orice industrie ar trebui sa ia in calcul dezvoltarea unui canal online de vanzare, precum si utilizarea solutiilor software pentru analiza comportamentului consumatorilor si furnizarea de oferte personalizate, in vederea stimularii vanzarilor.


„Clienții din ziua de astăzi vor să aibă posibilitatea de a interacționa cu companiile pe orice canal de comunicare, iar în ultimul timp din ce în ce mai mulți preferă mediul digital. Companiile nu ar trebui să ignore această tendință, ci să utilizeze acest canal pentru vânzare și să analizeze comportamentul consumatorilor din mediul virtual pentru a le oferi acestora cele mai potrivite produse și servicii. Acest lucru duce la loializarea clienților respectivi și creșterea business-ului companiei”, a declarat Valentin Tomșa, Director General SAP România.

În prezent, companiile se văd obligate să se adapteze, astfel încât să includă canalele online în strategia de vânzare și interacțiunea cu clienții. Acest lucru nu se mai aplică doar companiilor din domeniul retail, ci este valabil și pentru companiile din alte industrii, precum producție, distribuție, telecom sau utilități.

Vânzările online nu mai pot fi ignorate de nicio companie, indiferent de industria în care activează

O tendință actuală în comportamentul consumatorilor este aceea de a utiliza mai multe canale simultan, în special cele online și mobile, astfel că organizațiile au nevoie de soluții prin care să obțină o viziune integrată asupra experienței clienților, în vederea simplificării acesteia. În acest sens, soluțiile omni-channel transformă modelul de business al companiilor într-unul care integrează componenta online în strategia de vânzări.

De asemenea, companiile trebuie să țină cont de faptul că interacțiunea cu clienții în timp real și într-o manieră personalizată, combinând toate informațiile despre profilul cumpărătorului, istoricul comenzilor, produsele și ofertele existente, crește loialitatea acestora și impulsionează vânzările. Prin aceasta, mediul online se dovedește încă o dată a fi o resursă importantă pentru dezvoltarea afacerilor.

În plus, spre deosebire de canalele tradiționale, noul climat digital oferă mai multe oportunități de atragere și retenție a clienților, prin previzionarea comportamentului acestora. În plus, prin determinarea unui pattern individual de cumpărare pentru fiecare client, bazat pe modelarea matematică a istoricului acestuia, se pot lua măsuri eficiente de retenţie a celor ce prezintă potenţial de creştere, respectiv măsuri de precauţie pentru cei care prezintă risc.

Mai multe detalii despre simplificarea experienței clienților din mediul digital vor fi disponibile în cadrul evenimentului SAP Forum România, din data de 16 octombrie 2014.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement