Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Daca nu-l vezi pe politist te vede el- suspendarea carnetului pentru 3 luni


Daca nu-l vezi pe politist te vede el- suspendarea carnetului pentru 3 luni
de la 18 Sep. 2017
Daca nu-l vezi pe politist te vede el-  suspendarea carnetului pentru 3 luni
Tags: semnalizarea politistuluisuspendarea carnetului pe 3 luniaccidente de circulatie mortaleautostraziverificarea tehnica a masinii

Guvernul este de acord cu inasprirea pedepselor pentru soferii care nu opresc la semnalizarea politistilor. In fapt, nu se ataca deloc cauza accidentelor de circulatie mortale din Romania, campioana a UE la acest capitol

Guvernul s-a hotarat sa sustina inasprirea pedepselor soferilor devianti de la normele de circulatie, propuse de parlamentari.
 
Aflu acest lucru din materialul "Suspendarea permisului 3 luni pentru șoferi, dacă nu opresc la semnalul polițistului, are verde de la Guvern" , Ovidiu Barbulescu, Profit.Ro,   16.09.2017. In sedinta de guvern recenta decidentii nostri au fost foarte reactivi la proiectul de lege ce se va dezbate cat de curand in parlament referitor la sanctiunile rutiere. Atat de reactivi incat au propus pedepse mai mari decat cele preconizate de parlamentari : ”nerespectarea semnalelor, indicatiilor și dispozitiilor politistului aflat in exercitarea atributiilor de serviciu” sa presupună aplicarea sanctiunii cu amenda prevazuta în clasa a IV-a de sanctiuni si aplicarea sancțtnii complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 90 de zile.”
 
Faptul ca guvernul sustine inasprirea pedepselor pentru contraventiile legate de circulatia rutiera este o reactie logica, elementara, la ultimele date pe care avem referitor la mortalitatea in accidente rutiere in UE - "Numărul morților în accidente rutiere, dublu față de UE",Doru Cireasa,28.03.2017 ,Digi 24 HD. Citez din acst material : Numărul deceselor rutiere la un milion de locuitori a fost anul trecut în România de 97, în ușoară creștere față de 2015. Aceste nivel este aproape dublul mediei UE, de 50 de decese la un milion de locuitori.”
 
In 2016 au fost 25.500 persoane care au decedat in urma accidentelor rutiere in UE.
 
De asemenea “potrivit cifrelor prezentate..., peste jumătate din accidente, respectiv 55% au avut loc în mediul extraurban, 37% au avut loc în zonele urbane și doar 8% pe autostrăzi. Șoferii și pasagerii lor au fost subiecții a 46% din accidentele rutiere, pietonii a 21% dintre acestea, motocicliștii la 14%, iar bicicliștii la doar 8%.”
 
Aici avem si cheia principalei cauze a numarului mare de morti din accidentele de circulatie romanesti : lipsa autostrazilor. Acest lucru face ca majoritatea traficului sa fie sustinut de sosele pe care sensurile de circulatie nu sunt separate fizic . Se produc ciocniri fronatale, cu o mare probabilitate de mortalitate a celor implicati.
 
Alti factori depistati de autorul articolului au fost : 
 
- calitatea proasta a drumurilor (gropi, nesemnalizarea corecta a zonelor afectate, etc);
 
- inovatii proaste ale Companiei de Drumuri : separatori de sens pe drumuri fara giratorii sau insule nesemnalizate si/sau neiluminate in mijlocul drumului;
 
- starea tehnica proasta a autovehicolelor;
 
- lipsa verificarilor tehnice din partea politiei.
 
Guvernul si parlamentul nu ataca deci, “prin accident frontal”, principalele cauze ale accidentelor de circulatie mortale din Romania. Ataca o problema relativ minora pentru acest subiect dar majora ca aport de bani in buzunarele statului
 
Compania de Drumuri, dupa o trambitata restructurare a ei pentru a deveni mai eficienta, revine la organizarea initiala. Aceea conceputa pentru furtul de bani in favoarea clientelei politice care detine Ministerul Transporturilor la un moment dat, fara exceptie.
 
Politia, la randul ei, ramane cuarat ca lacrima .
 
Ajungem la vorba lui Petre Roman : “Mircea ( Mircea Dinescu, n.n ) fa-te ca lucrezi ! “ De 30 de ani facem exact acest lucru !
 
 
 
 
 
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016