Studiul a fost realizat de Mediafax Monitorizare. Specialistii analizeaza numarul de referiri acumulat de 59 de marci auto in 2010, in presa scrisa/radio/tv. Topul 10 cuprinde urmatoarele marci: Dacia-8,6%, Audi-3,9%, Toyota-3,9%, Ferrari-3,8% si Opel-3,2%.
Cele zece marci auto aduna 51,5% din numarul total de 59.000 de referiri. Restul de 49 de marci trebuie "sa se multumeasca" doar cu 48,5%. Presa scrisa a furnizat cele mai multe referiri la marcile auto din top 10, respectiv 79%. Pe locul doi in aceasta privinta s-a clasat mediul tv, cu 14%, locul trei fiind ocupat de radio, 7%.
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Pensie militara de serviciu anticipata partiala - pensionarul are drept de munca in domeniul privat?
Cresterea numarului de posturi de conducere in institutiile publice - CONDITII
Declaratia privind situatia de trezorerie: intocmire, depunere si model oficializat de MF
CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata
Stagiul militar si vechimea in munca. Poate fi luat in calcul la stabilirea zilelor de concediu?
Vanzarea tigarilor electronice catre minori, interzisa prin lege
Te-ar putea interesa si