Interbrand: Toyota, cel mai bun brand auto din lume, urmat de Mercedes si BMW
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Interbrand: Toyota, cel mai bun brand auto din lume, urmat de Mercedes si BMW
Interbrand a prezentat marti al 12-lea raport anual al celor mai bune branduri din lume. Potrivit studiului, Toyota ramane pe primul loc in clasamentul celor mai bune branduri auto din lume, editia 2011.
Analistii Interbrand calculeaza ordinea clasamentului pe baza unui numar de trei aspecte-cheie, care contribuie la cresterea valorii unui brand: performanta financiara a produselor si serviciilor brandului; rolul brandului in deciziile clientului; puterea brandului de a genera venituri sigure pentru o companie.
Succesul Toyota survine intr-un context economic dificil. Interbrand subliniaza ca aceste companii care, precum Toyota, si-au imbunatatit performantele, au dovedit o abilitate sporita in sensul "adaptarii la noile realitati". Climatul de afaceri este dificil, dar brandurile nu dau inapoi!
In ansamblu, Toyota este perceputa in continuare ca fiind cea mai "verde" marca auto si "semne bune anul are", ca sa ramanem in aceeasi nota optimista.
Mercedes-Benz si-a adjudecat al doilea loc in clasament, cu un motto radical, "Totul sau nimic" si incearca sa pastreze aceeasi excelenta in tehnica, performanta, design si siguranta. Sa nu uitam ca batranul Mercedes-Benz are 125 de ani! Mercedes devanseaza multe alte branduri auto, in privinta loialitatii clientilor.
Pe locul trei se situeaza tot germanii, de data asta cu BMW. Potrivit raportului, chiar daca preconizatul model BMW 1 Series atrage destule critici in privinta aspectului exterior, BMW se tine bine. Ca si alti producatori auto, BMW s-a incadrat bine in noul trend "verde". De exemplu, programul EfficientDynamics imbina performanta cu eficienta.
Pe locul patru s-a situat producatorul auto japonez Honda, care a fost grav afectat de cutremurul teribil din martie. In septembrie, American Honda Motor Co. a declarat ca vanzarile au scazut cu 8% pana la 89.532 vehicule.
Alte locuri din clasament:
47 - Volkswagen
50 - Ford
59 - Audi
61 - Hyundai
72 - Porsche
90 - Nissan (nou)
99 - Ferrari