Mercedes-Benz lanseaza Noul Sprinter in Romania. Pret de pornire: 22.000 euro fara TVA

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mercedes-Benz lanseaza Noul Sprinter in Romania. Pret de pornire: 22.000 euro fara TVA Mercedes-Benz lanseaza Noul Sprinter in Romania. Pret de pornire: 22.000 euro fara TVA
de Manager.ro la 10 Oct. 2013
Urmareste-ne pe Google News
mercedes sprintereuroparomaniasegmentautoasiarusia

Noul Mercedes-Benz Sprinter a fost lansat oficial in Romania, fiind disponibil pentru comanda cu livrare inca din luna septembrie; pretul de pornire pentru noul model este de 22.222 euro, fara TVA, pentru sasiu si de 24.999 euro, fara TVA, pentru furgon. La nivel mondial, Mercedes-Benz Sprinter simbolizeaza clasa de autovehicule comerciale cu o masa maxima admisa de 3,5 tone.

Mercedes-Benz lanseaza Noul Sprinter in Romania
 
Noul Mercedes-Benz Sprinter a fost lansat oficial in Romania, fiind disponibil pentru comanda cu livrare inca din luna septembrie; pretul de pornire pentru noul model este de 22.222 euro, fara TVA, pentru sasiu si de 24.999 euro, fara TVA, pentru furgon. La nivel mondial, Mercedes-Benz Sprinter simbolizeaza clasa de autovehicule comerciale cu o masa maxima admisa de 3,5 tone. 
 
Sprinter a fost intotdeauna considerat lider in segmentul sau in ceea ce priveste inovatia, iar noile sale optiuni si imbunatatiri subliniaza cu succes acest fapt. Cu cinci noi sisteme de siguranta, motorizari care respecta viitorul standard de poluare Euro VI si un design indraznet, noul Sprinter devine inca o data un punct de reper in clasa sa. Iar un lucru este clar: cu un consum extrem de redus, de 6,3 l/100 km, Sprinter se pozitioneaza pe primul loc si in ceea ce priveste consumul de carburant.
 
Mercedes-Benz Vans creeaza deja conditiile care ii permit gestionarea optima a provocarilor asociate cu redefinirea modelului Sprinter intr-un interval de cativa ani. Sprinter este cel mai de succes model fabricat de divizia de autovehicule comerciale Daimler. In jur de 150.000 de unitati Sprinter sunt construite in prezent, in fiecare an.
 
Cele mai importante piete pentru Mercedes-Benz Vans sunt in Europa, furnizand aproximativ 60% din totalul vanzarilor. Ca element de baza al strategiei de afaceri “Vans goes global”, pietele aflate in crestere din America de Sud si Asia, precum si piata din Rusia, sunt tot mai deschise la activitati de productie. De exemplu, Sprinter este asamblat in Argentina (din 2007) si China (din 2011). De asemenea, din iulie 2013, Sprinter a fost fabricat in colaborare cu GAZ, compania-partenera din Rusia. Ca rezultat, reteaua globala de productie Sprinter este pregatita pentru fabricarea unei noi generatii de autovehicule.
 
Datorita Sprinter, Mercedes-Benz este lider de piata la categoria autoutilitare medii si mari din Europa (UE 24), cu o cota de piata de 18,1% in 2012. In 2012, vanzarile au crescut pana la 19%, formand un total de 21.500 unitati.
 
La finalul lunii aprilie 2013, divizia Mercedes-Benz Vans a anuntat premiera mondiala a noului Sprinter. Modelul este produs acum in serie la centralele din Düsseldorf si Ludwigsfelde. Ca si predecesorii sai, noul model stimuleaza inovatia si este fruntas in segmentul sau atunci cand vine vorba de eficienta consumului de combustibil. In prezent, modelul seteaza noi standarde cu cele cinci noi sisteme de siguranta, cu motorizari conforme cu standardul de poluare Euro VI. Cinci noi sisteme de asistenta - inclusiv unele noutati mondiale in segmentul van - contribuie la reducerea numarului de accidente si faciliteaza condusul in siguranta si confort.
 
In prima jumatate a anului, Mercedes-Benz Vans a realizat vanzari de 122.059 de unitati - depasind usor cifra de afaceri a anului precedent, de 120.547 de unitati. Europa de Est, America Latina si China au contribuit semnificativ la aceasta crestere, intrucat situatia financiara dificila, in mare parte, din Europa de Vest a exercitat presiune asupra vanzarilor de autovehicule comerciale Mercedes-Benz in regiune. Cu toate acestea, avand o perspectiva pozitiva de ansamblu pentru 2013, divizia Mercedes-Benz Vans prevede atingerea unui numar mai mare de vanzari la nivel global.
 
Sprinter a fost si continua sa fie pionier in dezvoltarea sistemelor de asistare in conducere. Cinci sisteme noi de asistenta - inclusiv unele in premiera mondiala pentru segmentul de autovehicule comerciale usoare - contribuie la reducerea numarului de accidente.
 
Printre sistemele ce echipeaza noul Sprinter si care reprezinta o noutate mondiala, se numara: Crosswind Assist (senzori de detectare a rafalelor de vant, activati la o viteza minima de 80 km/h, care determina franarea rotilor pe partea care se confrunta cu vantul, stabilizare curenti laterali, prevenirea pierderii directiei in caz de vant lateral puternic), precum si Collision Prevention Assist (ce ofera atentionare vizula si acustica si pregateste sistemul de franare pentru performanta maxima in cazul unei potentiale coliziuni) si Blind Spot Assist (ajuta la evitarea coliziunilor detectand autovehiculele din unghiul mort si avertizand soferul prin semnale vizuale si sonore). De asemenea, alte noi sisteme de siguranta: Highbeam Assist (controleaza automat faza lunga in functie de zona si situatia de conducere, pentru a asigura un nivel maxim de vizibilitate) si Lane Keeping Assist (avertizeaza soferul prin semnale sonore si vizuale in cazul parasirii accidentale a benzii). Inginerii de la Mercedes-Benz sunt convinsi ca utilizarea mijloacelor electronice in segmentul de autoutilitare va avea un impact extrem de pozitiv asupra statisticilor privind accidentele rutiere.
 
Sistemul Crosswind Assist va face parte din echipamentul standard, ca parte a Programului Electronic de Stabilitate. Celelalte sisteme de asistenta pot fi comandate optional. Ca urmare, fiecare client poate adapta Sprinter-ul nevoilor sale specifice.
 
In plus, Mercedes-Benz a sporit dinamica de conducere a modelului Sprinter. O coborare a sasiului a ajutat nu numai la reducerea rezistentei la vant si a consumului, ci si la cresterea sigurantei rutiere, precum si la facilitarea incarcarii si a descarcarii de marfa.
 
Noul Sprinter este prima utilitara comerciala cu o gama completa de motorizari care respecta viitorul standard de poluare Euro VI. Acest lucru inseamna o reducere drastica a nivelului de emisii de oxizi de azot (NO), hidrocarburi (CnH2n) si particule. Sprinter respecta cele mai stricte limite cu tehnologiile BlueTEC si SCR, incluzand si injectia aditivului AdBlue in gazele de esapament pentru neutralizarea oxizilor de azot. Acest lucru s-a dovedit deja foarte eficient pentru mai multe sute de mii de autovehicule comerciale Mercedes-Benz.
 
Performanta oferita de gama de motorizari diesel ramane neschimbata: aceasta cuprinde propulsoare de patru si sase cilindri, cu puteri cuprinse intre 70 kW (95 CP) si 140 kW (190 CP).
 
Ca o alternativa a motoarelor diesel, Mercedes-Benz Sprinter dispune, de asemenea, de un motor supraalimentat de 1.8 litri cu sistem de injectie directa, care dezvolta 115 kW (156 CP). Acelasi motor e disponibil si in versiune cu propulsie pe baza de gaz natural comprimat. Motoarele pot fi cuplate la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte sau la una automata cu 7 rapoarte.
 
Transmisia ECO Gear 360 cu 6 trepte este disponibila pentru motoarele diesel cu 4 clindri, si transmisia manuala ECO Gear 480 cu 6 trepte este disponibila pentru motoarele diesel cu 6 cilindri.
 
Transmisia se realizeaza cu ajutorul cutiei de viteze manuala cu 6 trepte ECO Gear, fie cu ajutorul cutiei de viteze automata cu 7 trepte 7G-TRONIC PLUS, care are un convertor de cuplu, singura de acest fel care sa fie utilizata intr-un vehicul comercial.
 
Datorita grupului motopropulsor optimizat, echipamentelor auxiliare si pachetului BlueEFFICIENCY, rezulta un consum mixt de combustibil de cel putin 6,3 l/100 km - o noua cifra record pentru autovehiculele din aceasta clasa. Dotarea standard in Europa include acum si computerul de mentenanta ASSYST. Acesta ajuta la extinderea intervalului flexibil de intretinere pana la 60.000 km.
 
Alaturi de o noua generatie de radio, si-au gasit locul in noul Sprinter si electronice de consum inovatoare, dotate cu telefonie Bluetooth, cu tastatura de telefon si agenda telefonica, pachetul tehnologic fiind intregit de sistemul de navigatie Becker MAP PILOT.

Ultimele NOUTATI

Consiliul Fiscal avertizeaza: gaura din bugetul public va fi mai mare decat ne spune Guvernul
Economie

Consiliul Fiscal avertizeaza: gaura din bugetul public va fi mai mare decat ne spune Guvernul

today16 Apr. 2024
Agentia de rating S&P vine cu vesti bune despre banii Romaniei: ce scrie in ultima analiza a economistilor
Ultimele stiri economice

Agentia de rating S&P vine cu vesti bune despre banii Romaniei: ce scrie in ultima analiza a economistilor

today16 Apr. 2024
Sondaj dureros pentru firme: 4 din 10 angajati sunt nemultumiti de joburile lor
Companii

Sondaj dureros pentru firme: 4 din 10 angajati sunt nemultumiti de joburile lor

today16 Apr. 2024
Care este cea mai sigura criptomoneda din lume? Am intrebat ChatGPT, iata ce raspuns a putut sa dea
Ultimele stiri economice

Care este cea mai sigura criptomoneda din lume? Am intrebat ChatGPT, iata ce raspuns a putut sa dea

today15 Apr. 2024
Nu mai tineti telefoanele in buzunar: cum te poti imbolnavi
Tehnologie

Nu mai tineti telefoanele in buzunar: cum te poti imbolnavi

today15 Apr. 2024
Data la care intra pensiile pe card inainte de Paste: 5 milioane de pensionari asteapta banii
Economie

Data la care intra pensiile pe card inainte de Paste: 5 milioane de pensionari asteapta banii

today15 Apr. 2024
Cati bani cheltuie statul lunar cu alocatiile pentru copii: banii nu ajung nici macar o saptamana
Economie

Cati bani cheltuie statul lunar cu alocatiile pentru copii: banii nu ajung nici macar o saptamana

today15 Apr. 2024
Ce inseamna, de fapt, datoria publica uriasa a Romaniei? Care sunt riscurile pentru noi toti
Economie

Ce inseamna, de fapt, datoria publica uriasa a Romaniei? Care sunt riscurile pentru noi toti

today15 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Sondaj dureros pentru firme: 4 din 10 angajati sunt nemultumiti de joburile lor
Companii

Sondaj dureros pentru firme: 4 din 10 angajati sunt nemultumiti de joburile lor

today16 Apr. 2024
Care este cea mai sigura criptomoneda din lume? Am intrebat ChatGPT, iata ce raspuns a putut sa dea
Ultimele stiri economice

Care este cea mai sigura criptomoneda din lume? Am intrebat ChatGPT, iata ce raspuns a putut sa dea

today15 Apr. 2024
Nu mai tineti telefoanele in buzunar: cum te poti imbolnavi
Tehnologie

Nu mai tineti telefoanele in buzunar: cum te poti imbolnavi

today15 Apr. 2024
Data la care intra pensiile pe card inainte de Paste: 5 milioane de pensionari asteapta banii
Economie

Data la care intra pensiile pe card inainte de Paste: 5 milioane de pensionari asteapta banii

today15 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x