Mercedes-Benz va lansa magazine online in Germania si Polonia
mercedes-benzmagazine onlinetehnologiemagazinedealershipmasini
In contextul in care costurile trebuie sa fie foarte bine gandite si internetul reprezinta "regele comertului", producatorul auto german Mercedes-Benz va incerca sa isi vanda masinile prin intermediul unor magazine online, corespunzatoare oraselor Hamburg si Varsovia.
Magazinele de vanzari online vor furniza companiei informatii importante despre modul in care clientii raspund in fata unor asemenea canale comerciale digitale, a precizat Mercedes intr-o declaratie de presa.
Totusi, dupa ce vor comanda o masina online si vor alege pachetul de finantare si optiuni, cumparatorii vor fi nevoiti sa faca o vizita la un dealer Mercedes, pentru "faza finala a administrarii vanzarilor", a anuntat compania Mercedes.
"Canalul online ii va orienta pe clienti spre reprezentantele auto traditionale", a explicat conducerea Mercedes.
Asta inseamna ca dealerii Mercedes vor fi disponibili pentru clienti chiar si dupa achizitia online. De asemenea, compania a precizat ca va extinde programul in mai multe orase, dar nu a spus care vor fi acestea.
Un purtator de cuvant al producatorului auto german a precizat ca Mercedes va oferi cele mai populare modele si cele high-end prin intermediul magazinelor Mercedes-Benz Connection Online; modelele disponibile vor avea o configuratie presetata, cu dotarile alese de regula de clientii Mercedes.
Aceasta decizia ar putea aduce un public mai tanar, orientat spre tehnologie, in magazinele Mercedes, dar are si menirea de a-i sustine pe cumparatorii de la oras - in situatia in care orasele foarte aglomerate nu detin spatiul necesar pentru inaugurarea unui dealership de mari dimensiuni, unde sa fie expuse toate modelele unui producator auto.