Premiul Ichiban pentru Toyota Pitesti
toyota pitestipremii ichibanservice toyota
Toyota Pitesti a repetat succesul din 2012 primind, si in acest an, cea mai inalta distinctie din partea producatorului Toyota: Premiul Ichiban pentru satisfactia clientului.
"Ichiban" este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma "Okyakusama. Ichiban" care inseamna "clientul pe primul loc".
Toyota Pitesti a fost recompensata din nou pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului "Satisfactia Clientului", in ceea ce priveste vanzarile si serviciile de post-vanzari.
Premiul a fost decernat de catre Didier Leroy, presedinte si CEO al Toyota Motor Europe.
Toyota il recompenseaza, in fiecare an, pe cel mai bun dealer din Europa cu Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientilor.
Aflata la cea de a saptea editie, competitia a numarat 2.300 de dealeri din Europa, dintre care au fost premiati 42 din 32 de tari.
Cei 2.300 de dealeri au fost evaluati printr-un proces continuu de monitorizare a performantelor, care face parte din standardele Toyota.
De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban si pana acum, performantele dealerilor Toyota s-au imbunatatit cu 43% in vanzari si 34%, in serviciile post vanzare.