Renault are planuri mari pentru zona dinafara Europei
renaultproductievanzareeuropacoreea de sud
Grupul auto Renault vrea sa vanda mai mult de jumatate din productie in zona dinafara Europei, incepand cu anul viitor.
Daca in prezent compania vinde 48% din autovehiculele sale in afara Europei, pe viitor, ea si-a propus un procent de cel putin 50% destinat comertului "exterior", potrivit directorului operational al Renault, Carlos Tavares.
Strategia a fost gandita pentru a reduce dependenta firmei de o anumita piata de desfacere. "Grupul Renault are o strategie foarte clara: sa fie mai putin dependent de o singura regiune", explica Tavares.
De exemplu, in Asia, o baza importanta de export este reprezentata de divizia Renault Samsung Motors Corp. In ceea ce priveste Coreea de Sud, directorul a dezmintit zvonurile conform carora Renault ar intentiona sa vanda divizia din aceasta tara. Ba mai mult, pentru anul 2013, compania are in plan introducerea unui crossover de talie mica, cu scopul de a creste cota de piata in Coreea de Sud. Daca in prezent constructorul auto francez detine 8,7% din piata auto din Coreea de Sud, in viitorul apropiat, corporatia doreste sa atinga un procent de 10% din piata.
Renault a preluat Dacia de la Mioveni si a lansat sapte modele marca Dacia. Acestea sunt Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway si Dacia Duster.