Romanul este frate cu masina
masini romanimasini familiemasini romaniapetromisra center
Potrivit unui studiu realizat de ISRA Center la cererea OMV Petrom Marketing, romanii se bazeaza tot mai mult pe masinile personale pentru activitatile in familie.
Studiul a fost efectuat intre 23 martie si 18 aprilie 2018 pe un esantion de 815 respondenti (550 de soferi) din mediul urban, dintre care 86% barbati si 14% femei cu varste intre 25-40 de ani, avand copii mai mici de 14 ani.
Din totalul respondentilor, 400 cumparasera o masina in ultimele 12 luni, iar 415 intentionau sa
cumpere una in urmatoarele 18 luni.
Citeste si:
Schimbare fara precedent la obtinerea permisului auto
Studiul a aratat ca 70% dintre familii fac planuri de week-end, in masina personala, in drum spre scoala sau gradinita, iar 43% chiar pleaca in weekend cu masina cel putin o data pe luna.
De asemena, 39% isi viziteaza rudele sau prietenii cel putin o data pe saptamana, 77% folosesc masina cel putin o data pe saptamana pentru a merge la cumparaturi cu familia.
Totodata, 83% dintre respondenti soau declarat familiarizati cu brandul
Petrom, pe care il pun pe primul loc in clasamentul notorietatii.
"Tinerele familii practica un nou model de parenting implicat, care cere participarea egala a ambilor parinti si care incearca sa valorifice fiecare moment petrecut cu copiii ca o oportunitate de dezvoltare emotionala a celor mici, prin comunicare, joc si experiente.
Citeste si:
Soferii care filmeaza la volan risca sa fie amendati si sa li se ia permisul auto
Astfel, timpul petrecut impreuna in drum spre gradinita sau spre scoala devine pretios pentru familiile moderne private de timp, in care copiii si parintii se pot bucura unii de altii sipot invata impreuna", a explicat Ioana Bobe, sociolog ISRA Center.