Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romanul este frate cu masina


Romanul este frate cu masina
de la 27 Iun. 2018
Romanul este frate cu masina
Tags: masini romanimasini familiemasini romaniapetromisra center

Potrivit unui studiu realizat de ISRA Center la cererea OMV Petrom Marketing, romanii se bazeaza tot mai mult pe masinile personale pentru activitatile in familie.


Studiul a fost efectuat intre 23 martie si 18 aprilie 2018 pe un esantion de 815 respondenti (550 de soferi) din mediul urban, dintre care 86% barbati si 14% femei cu varste intre 25-40 de ani, avand copii mai mici de 14 ani.
 
Din totalul respondentilor, 400 cumparasera o masina in ultimele 12 luni, iar  415 intentionau sa cumpere una in urmatoarele 18 luni.
 

Citeste si: Schimbare fara precedent la obtinerea permisului auto

Studiul a aratat ca 70% dintre familii fac planuri de week-end, in masina personala, in drum spre scoala sau gradinita, iar 43% chiar pleaca in weekend cu masina cel putin o data pe luna.
 
De asemena, 39% isi viziteaza rudele sau prietenii cel putin o data pe saptamana, 77% folosesc masina cel putin o data pe saptamana pentru a merge la cumparaturi cu familia.
 
Totodata, 83% dintre respondenti soau declarat familiarizati cu brandul Petrom, pe care il pun pe primul loc in clasamentul notorietatii.
 
"Tinerele familii practica un nou model de parenting implicat, care cere participarea egala a ambilor parinti si care incearca sa valorifice fiecare moment petrecut cu copiii ca o oportunitate de dezvoltare emotionala a celor mici, prin comunicare, joc si experiente.
 

Citeste si: Soferii care filmeaza la volan risca sa fie amendati si sa li se ia permisul auto

Astfel, timpul petrecut impreuna in drum spre gradinita sau spre scoala devine pretios pentru familiile moderne private de timp, in care copiii si parintii se pot bucura unii de altii sipot invata impreuna", a explicat Ioana Bobe, sociolog ISRA Center.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016