Walter de' Silva, designerul Volkswagen: A trecut vremea designului excentric, mizam pe cel simplu
volkswagendesignaspectautomobilemasiniwalter di silva
Cu ocazia lansarii in Japonia a modelului Volkswagen UP, Walter de' Silva, seful global de design al VW, a atras atentia audientei, dupa ce s-a asezat la birou si a inceput sa schiteze diverse prototipuri.
Stilul minimalist al Volkswagen reprezinta un pariu pentru viitor, deoarece a trecut vremea "aspectului excentric" al automobilelor, a declarat Walter de' Silva, directorul global de design al Volkswagen.
Aspectul simplu si "curat" al modelului Golf, de exemplu, transforma masina intr-un element atemporal si ofera o mai mare valoare a marcii, deoarece isi pastreaza o buna parte din pret, la revanzare: "Suntem convinsi ca era designului complicat, cu multe linii, a trecut", a declarat de' Silva pentru Automotive News.
"Clientii vor sa inteleaga ceea ce cumpara. Exista o anumita "siguranta", privitor la design. Cand stii ca masina isi pastreaza valoarea la revanzare, este important pentru intreaga familie. Asta este intentia noastra", a conchis Walter de' Silva.