Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Alianta Renault-Nissan doreste sa economiseasca anual 4,3 miliarde euro

Alianta Renault-Nissan doreste sa economiseasca anual 4,3 miliarde euro
de la 31 Ian. 2014
Alianta Renault-Nissan doreste sa economiseasca anual 4,3 miliarde euro Tags: aliantarenault-nissanregiuniasiaunitatiproducatori auto

Nissan si Renault spera sa economiseasca anual 5,8 miliarde dolari, timp de doi ani, printr-o colaborare mai stransa. In ciuda parteneriatului durabil - Renault este cel mai mare actionar in cadrul producatorului auto japonez si ambele entitati sunt conduse de Carlos Ghosn - companiile au activat independent, cu exceptia unor activitati, precum procurarea de componente auto si dezvoltarea de motoare.

Al IV-lea cel mai mare grup auto din lume a anuntat ca isi va uni operatiunile in patru zone-cheie: cercetare & dezvoltare, achizitii, productie & logistica, respectiv resurse umane
 
Astfel, Renault si Nissan spera sa economiseasca in jur de 4,3 milioane euro pe an, pana in 2016.
 
Alianta dateaza din 1999 si a mizat intotdeauna pe independenta Renault si Nissan. In trecut, Ghosn a salvat de la faliment compania Nissan. Pe de alta parte, Renault a avut de suferit, cu precadere din cauza crizei financiare, care a compromis vanzarile pe piata auto europeana.
 
Primul experiment care vizeaza apropierea celor doua marci se va desfasura intr-o fabrica din India, in 2015, unde vor fi construite 400.000 unitati Renault si Nissan.
 
Un model similar va fi adoptat in cateva tari, in anul 2020. Cele doua marci auto vor sa se extinda in regiunile unde prezenta lor nu este solida - fabricile Renault se afla preponderent in Europa si Orientul Mijlociu, in timp ce Nissan produce masini in Asia si America de Nord. 
 
Alianta Renault-Nissan a avut vanzari-record in 2013, de 8,3 milioane unitati, fiind al patrulea cel mai important producator auto din lume. Alianta a precizat ca in 2012 a reusit sa genereze sinergii in valoare de 3,7 miliarde dolari. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement