Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Analiza: Porniti, accidentelor, masinile au prioritate!

Analiza: Porniti, accidentelor, masinile au prioritate!
de la 07 Iun. 2013
Analiza: Porniti, accidentelor, masinile au prioritate! Tags: analiza autofordtoyotajeepaccidentedefectiuni

Constructorii de masini de la nivel mondial se confrunta, in ultimele zile, cu o mare criza de respect pentru clientii lor. In graba de a construi cat mai multe masini, au reusit sa puna pe piata milioane de autovehicule defecte care ar fi putut cauza moartea a zeci, poate chiar sute sau mii de oameni. Obligati mai mult de frica pentru procesele pe care sigur le-ar fi pierdut si odata cu acestea milioane de dolari bune, au hotarat sa le recheme in fabrici, la dealeri sau in service-uri.


Cei mai mari producatori auto au iesit in evidenta in aceasta saptamana, dupa ce au fost nevoiti sa aduca inapoi milioane de masini. Ultimul care a facut acest lucru a fost Chrysler. Aici povestea este putin mai complicata, pentru ca aceasta companie a refuzat in urma cu doua zile sa retraga de pe piata 2,7 milioane de Jeep-uri.

Dar chiar si asa, compania a rechemat in service nu mai putin de 630.000 de masini de teren, vandute la nivel mondial pentru a repara o serie de probleme cu airbag-urile si sistemele de transmisie, potrivit Associated Press.

In aceasta problema este vorba de 409.000 de automobile Jeep Patriot produse si vandute in intreaga lume, intre anii 2010 si 2012. Acestea au avut o defectiune de software care ar putea provoca declansarea intarziata a airbag-ului si a sistemului de strangere a centurii. In schimb, cele 221.000 de Jeep Wrangler fabricate in 2012-2013 au problem legate de scurgeri ale lichidului din sistemul de transmisie.      

In cazul modelelor Compass si Patriot, actiunea vizeaza 254.400 vehicule din SUA, 45.400 in Canada si alte 109.400 din afara Americii de Nord. Retragerea modelului Jeep Wrangler afecteaza 181.000 de vehicule din SUA, 18.400 in Canada, 3.300 in Mexic si alte 18.400 din afara Americii de Nord.

In urma cu doua zile, Chrysler a refuzat o cerere venita de la NHTSA pentru a retrage 2,7 milioane autovehicule Jeep Grand Cherokee si Liberty mai vechi, precizand ca aceste vehicule sunt sigure si au indeplinit standardele de siguranta atunci cand au fost construite.

Masinile Toyota au si ele defectiuni

Constructorul nipon a fost nevoit sa cheme un sfert de million de masini care aveau proleme cu franele. Aici este vorba de 242.000 de masini hibrid Prius si Lexus, masini care au fost fabricate intre martie si noiembrie 2009. Spre deosebire de americani, japonezii au recunoscut ca au primit mai multe zeci de plangeri si din cauza aceasta au rechemat masinile.

Potrivit oficialilor japonezi, existau scurgeri de nitrogen lichid in lichidul de frana, astfel reducandu-se eficianta franelor. Majoritatea masinilor afectate de aceasta defectiune sunt in Japonia, unde 117.000 de unitati au fost rechemate, apoi alte 91.000 sunt in America si alte 30.000 in Europa.

Chiar si in aprilie fabricantul a mai chemat peste 1,7 milioane de unitati marca Matrix, Corolla si Tundra, masini care au fost vandute la nivel mondial.

Ford, a rechemat aproape jumatate de million de masini

Producatorii se confrunta cu problem una mai grava decat cealalta. In cazul Ford masinile aveau scurgeri de combustibil din rezervoare care puteau cauza in orice moment un incendiu. Rechemarea, care are loc la nivel global, se refera doar la serii precum Fusion, Explorer, Taurus, Flex, Police Utility and Police Interceptor. In aceeasi situatie se afla si Lincoln MKS, MKT and MKZ. Toate modelele sunt din 2013.

Publicatia KansasCity spune ca, aproape 390.000 dintre aceste vehicule sunt pe teritoriul Statelor Unite, in timp ce 23.000 sunt in Canada, 7.600, in Mexic, iar restul se afla pe teritoriul Europei, Asiei si chiar America de Sud.

Evident, toti constructorii in cauza au declarat ca nu a existat niciun incident de natura defectiunilor care sa cauzeze ranirea sau moartea vreunui sofer. 

Sursa foto: Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Popescu Ion 2013-06-10 13:47:30
Dupa ce ca o masina noua din ziua de azi coasta o caruta de bani, nici nu e facuta ca lumea, deci e clar ca BANII sint pe primul loc: ce conteaza ca moare pasagerul, ce conteaza ca nu tine frinele si piere cei de pe trecerea de pietoni, ce conteaza vietile fraierilor ce-si cumpara masini bengoase ultimul-racnet. BANII sint cei mai importanti. Pentru ca si asa populatia planetei este prea mare, si mai trebe cumva decimata. Si cel mai comod este cu masinile: un "lux" obligatoriu in ziua de azi. BANII sa iasa, che dupe aia, ce mai conteste ca mai piere cite vreunul, asa i-o fost scris... in cartea de service a masinii !! Pai daca e asa, atunci gasesc si eu o hiba in masina mea, si ma pun bine cu o firma puternica de avocati si-i aduc la faliment pe cei care mi-o facut masina, ii aduc la sapa de lemn, si numa prin tribunale ne-om judeca, si despagubiri peste despagubiri as cere, pina ii desfiintez de pe fata pamintului. Au de ales, ori fac masini de incredere, ori ma fac prieten cu toti avocatii din lumea asta. Ca si ei, advocatii, trabuie sa cistige si ei un ban... cinstit... Iara de starea drumurilor nici ca sa mai vorbesc, si de "interesul" statului de a repara gropile. Pentru asa ceva nu este bani, dar pentru slariile nesimtite de politicieni, pentru aia este bani. Zau asa...
Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement