Campania Volvo Trucks isi adjudeca cel mai mare premiu la ADC Awards
volvo truckscampanie mediablack cube
Campania de lansare Volvo Trucks pentru noua gama de camioane continua sa castige premii. In competitia globala de publicitate Art Directors Club Awards campania Volvo Trucks a primit cele mai multe premii dintre toate nominalizarile, inclusiv prestigiosul Black Cube.
Cele 6 videoclipuri cu testari live pentru noua serie de camioane Volvo, inclusiv viralul The Epic Split, au avut peste 100 de milioane de vizualizari pe YouTube, a anuntat compania. In data de 9 aprilie juriul competitiei Art Directors Club Awards a ales cele mai creative campanii de publicitate. Campania Volvo Trucks a fost nominalizata la un numar impresionant de cincisprezece categorii si a castigat sapte medalii de aur.
,,Pentru noi este o mare onoare. Dovedeste ca Art Directors Club, care reuneste unii dintre cei mai mari experti in publicitate la nivel mondial, considera strategia de marketing a Volvo Trucks ca fiind cea mai buna din lume", a declarat Per Nilsson, director de Relatii Publice Volvo Trucks.
In afara de castigarea celor mai multe premii in aceasta competitie globala, campania Volvo Trucks a primit si The Black Cube, titlul cel mai important. Premiul este acordat doar pentru nominalizarile care au un nivel ridicat de creativitate. Acest premiu a fost inmanat ultima data in anul 2011.
Pentru ca unui candidat sa-i fie acordat premiul Black Cube, decizia juriului trebuie sa fie unanima. Campania Volvo Trucks a impresionat juriul in special pentru audienta mare de care a beneficiat.
“Conform unui studiu, aproape jumatate dintre cumparatorii care au vizionat videoclipurile cu testele live ar alege un Volvo data viitoare cand vor achizitiona un nou camion. Pentru noi acest lucru reprezinta o alta dovada ca aceasta campanie a avut succes", a adaugat Per Nilsson.
Un alt premiu prestigios adjudecat de catre Volvo Trucks a fost “Clientul Anului”, acordat companiei care a castigat cele mai multe trofee in categoriile competitiei.
In total, au fost distribuite sase videoclipuri cu testari live: The Ballerina Stunt, The Hook, The Tehnician, The Hamster Stunt, The Chase si The Epic Split.
Din iunie 2012 pana in martie 2014, numarul de fani pe Facebook a crescut de la 16.000 la 330.000.
Pe YouTube, numarul de abonati a crescut de la 3.500 la 90.000.
Se estimeaza ca valoarea media reprezinta 126 milioane de euro (172.6 milioane USD).
Potrivit unui studiu, aproape jumatate dintre cumparatorii de camioane care au vazut videoclipurile de lansare spun ca acum este mult mai probabil sa aleaga Volvo data viitoare cand cumpara un camion.
Foto: Compania.