Mamutul construit de Institutul pentru Trafic si Sisteme de Infrastructura Fraunhofer are o lungime de 30 metri, patru axe de directie si poate transporta nu mai putin de 256 pasageri.
Autoritatile municipale din Beijing si Shanghai au comandat deja autobuzul gigant, care costa nu mai putin de 10 milioane de dolari.
Chiar daca Auto Tram Extra Grand este cel mai lung autobuz din lume, nu este si cel mai incapator. Astfel, cel mai generos autobuz in privinta locurilor este New Liner Series din China, care poate transporta 300 de calatori.
Fara autobuze lungi in Londra
Autobuzele Bendy au fost interzise pe unele rute din Londra, incepand cu 2009, fiind responsabile pentru producerea unor accidente rutiere. Primarul din Londra, Boris Johnson, s-a straduit sa vanda cele 31 de autobuze, motivand ca sunt nesigure, ineficiente si ii incurajeaza pe cei care vor sa circule fraudulos.
Autobuzele au fost retrase din activitate in 2005, dupa ce trei din acestea au luat foc. Multe au fost vandute statului Malta in 2011. Potrivit The Guardian, Johnson a declarat la acea vreme ca "aceste autobuze mari, de-a dreptul monstruoase, au fost intotdeauna mai potrivite pentru spatiile larg deschise, precum un aeroport din Scandinavia, decat pentru Londra". "Sunt bucuros ca le-am vandut", a mai spus Johnson.
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si