Cum s-a majorat profitul Renault datorita Dacia
renaultprofitdaciavanzari
Francezii de la Renault o duc tot mai bine datorita marcii Dacia. Profitul companiei Renault a urcat cu 59% in 2013, la valoarea de 1,24 miliarde de euro, datorita cresterii vanzarilor, in special pe segmentul marcii produse in Romania, conform unui anunt facut de reprezentantii grupului francez.
Veniturile companiei s-au majorat cu 0,5%, la 40,9 miliarde de euro, relateaza Bloomberg.
Vanzarile Renault la nivel global, care includ brandul Dacia s-au majorat cu 3,1% anul trecut, context in care au fost livrate circa 2,63 milioane de autoturisme si vehicule comerciale usoare.
Compania Renault a fost singura dintre primii cinci mari producatori auto din Europa care a raportat o crestere a vanzarilor in regiune anul trecut, in conformitate ce informatiile Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile.
Potrivit Bloomberg, asta s-a datorat avansului de 23% a vanzarilor marcii Dacia, care a compensat declinul de 1,5% consemnat de marca Renault.
Expertii afirma ca piata auto europeana a inregistrat anul trecut al saselea an consecutiv de scadere, iar compania franceza estimeaza o crestere a vanzarilor si a profitului operational si in acest an.
Reprezentantii firmei au anuntat la inceputul lunii ca intentioneaza sa isi dubleze cota de piata in Asia, mai precis in India, iar in plus, grupul a obtinut in decembrie aprobarea autoritatilor chineze pentru a construi prima sa fabrica in China.