Studiul a fost realizat de Mediafax Monitorizare. Specialistii analizeaza numarul de referiri acumulat de 59 de marci auto in 2010, in presa scrisa/radio/tv. Topul 10 cuprinde urmatoarele marci: Dacia-8,6%, Audi-3,9%, Toyota-3,9%, Ferrari-3,8% si Opel-3,2%.
Cele zece marci auto aduna 51,5% din numarul total de 59.000 de referiri. Restul de 49 de marci trebuie "sa se multumeasca" doar cu 48,5%. Presa scrisa a furnizat cele mai multe referiri la marcile auto din top 10, respectiv 79%. Pe locul doi in aceasta privinta s-a clasat mediul tv, cu 14%, locul trei fiind ocupat de radio, 7%.
Ultimele NOUTATI
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Microintreprindere care depaseste pragul de 60.000 euro: care este procedura de impozitare?
Actualizare coduri CAEN: cum arata noua versiune a CAEN, cu aplicare de la 1 ianuarie 2025