Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Chiar daca industria auto traverseaza o perioada nu tocmai "roza", Automobile Dacia reuseste sa fie "contra vantului" si sa propuna noi modele pietei. Pe cat de simpla pare reteta "ieftin si bun", pe atat de dificila este. Insa, Dacia reuseste sa aplice cu succes acest compromis. Asa ca, dupa Lodgy, primul monovolum din istoria marcii, urmeaza Dokker, adica utilitara fabricata pe platforma Lodgy.
Dupa minivan, subsidiara romaneasca a Renault se pregateste sa atace doua noui piete: vehiculele de agrement, dar si de transport marfa. Inaugurarea unei noi fabrici Renault in Tanger, Maroc, a fost dezbatuta in politica si mass-media din Franta. Pentru multi specialisti, Dacia Lodgy minivan se va canibaliza cu Scenic, varul sau produs in Franta, la Douai.
Dar un alt model cu vechi "state" la Renault, Kangoo are, probabil, un motiv mai mare sa-si faca griji. Subsidiara romaneasca a grupului auto francez pregateste intr-adevar, un rival direct, cel mai probabil botezat Dokker si care va fi, de asemenea, asamblat tot in fabrica de la Tanger, pe aceeasi platforma cu Lodgy.
Estetica nu conteaza, prioritatea fiind volumul de incarcare
Daca primele prototipuri au aparut pe strazi, inca puternic camuflate, ele nu pot ascunde ca este vorba de un model in conformitate cu standardele segmentului.
Estetica nu este, in mod clar, o prioritate, pentru ca Dokker are menirea de a asigura, in primul rand, o capacitatea de incarcare foarte mare, dar intr-o dimensiune compacta. O alta dotare, clasica deja, de care va beneficia si Dokker, o reprezinta usile glisante de pe partile laterale. Cu toate acestea, accesul la portbagaj se face prin usi duble, cel putin la modelel entry-level, in timp ce Lodgy va avea un hayon ca dotare standard.
Pretul - argumentul suprem
Echipamentul va fi, de asemenea, mai saracacios decat la fratele sau mai mare, insa pretul de achizitie va fi argumentul suprem al acestui model. Preturile de baza, cel putin neoficial, ar trebui sa se situeze sub 10.000 de euro, pentru variantele cu motor pe benzina, si in jurul valorii de 11.500 de euro pentru cele cu propulsor diesel.