General Motors va incheia un parteneriat cu Manchester United
general motorsmanchester unitedparteneriatsponsorizarereclamafacebook
Producatorul auto american General Motors va incheia un parteneriat cu echipa de fotbal Manchester United, prin brandul sau Chevrolet. Cel mai probabil, GM va sponsoriza Manchester United.
Acest contract ar putea ajuta Chevrolet, care a vandut in 2011 circa 4,76 milioane vehicule la nivel global, sa se promoveze mai bine in fata clientilor din pietele emergente europene. Potrivit Forbes, Manchester United este cel mai valoros club de fotbal din lume.
De asemenea, compania de market research Kantar a anuntat ca cei 659 milioane followeri transforma Manchester United in cel mai popular club din industrie.
Kantar a mai aratat ca fotbalul (soccerul) ramane cel mai popular sport din lume, cu 1,6 miliarde de followeri la nivel global.
"Manchester United isi construieste o traditie bazata pe jucatori simbol, echipe simbol si realizari simbol - Beckham, Busby, Benfica '68", a declarat Richard Arnold, directorul comercial al clubului de fotbal Manchester United.
"Numarul fanilor nostri s-a dublat in ultimii 5 ani", a mai spus Arnold. GM a anuntat recent ca renunta la publicitatea prin Facebook. Compania a cheltuit in 2011 circa 1,1 miliarde de dolari pe reclama in SUA (din care 271 milioane de dolari doar pe reclama online, fara sa includem aici si reclama de pe Facebook).
sursa foto: flickr