Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ionut Gheorghe, noul director de marketing al marcilor Dacia si Renault in Romania

Ionut Gheorghe, noul director de marketing al marcilor Dacia si Renault in Romania
de la 17 Mar. 2014
Ionut Gheorghe, noul director de marketing al marcilor Dacia si Renault in Romania Tags: daciarenaultionut gheorghedirectormarketing

Ionut Gheorghe va prelua, de la inceputul lunii aprilie a acestui an, functia de director de marketing al marcilor Dacia si Renault in Romania.


El preia astfel responsabilitatile detinute anterior de Mihai Bordeanu, care, de la 1 martie, este director de marketing al Grupului Renault pentru marcile Dacia si Renault, pe pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta.  
 
Ionut Gheorghe s-a alaturat echipei Renault Romania in anul 2006.
 
El are o experienta de 19 ani in domeniile de marketing si comunicare, experienta dobandita atat in interiorul companiei, cat si in alte societati. Ionut Gheorghe face parte dintre managerii Renault Romania cu un parcurs international.
 
A revenit in Romania dupa ce a condus, din Elvetia, operatiunile de marketing ale marcii Infiniti in segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa si Orientul Mijlociu (EMEA).
 
„Dupa 8 ani dedicati marcilor Nissan si Infiniti, revenirea in Romania imi ofera provocarea de a conduce marketing-ul a doua marci puternice ale Aliantei Renault Nissan. Sunt convins ca voi face o echipa buna cu liderul pietei auto din Romania si impreuna vom continua sa mentinem traiectoria de succes a ultimilor ani”, a declarat Ionut Gheorghe.
 
Ionut Gheorghe (38 ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si are un master in Comunicare si Relatii Publice (SNSPA - David Ogilvy).A debutat in industria auto la importatorul AutoItalia in Romania (Fiat, Fiat LCV, Alfa Romeo, Maserati, Ssang Yong, Honda Bikes) ca Group Marketing – Communication&PR Manager.
 
Dupa patru ani petrecuti aici, s-a alaturat echipei importatorului Kia in Romania, ca responsabil de marketing si comunicare.
 
In 2006 si-a inceput activitatea in cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rand, functiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan.
 
Din 2012 a preluat responsabilitatile de marketing pentru segmentul crossover al marcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa si Orientul Mijlociu. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement