Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Nissan spera sa cucereasca Indonezia cu brandul resuscitat Datsun

Nissan spera sa cucereasca Indonezia cu brandul resuscitat Datsun
de la 17 Sep. 2013
Nissan spera sa cucereasca Indonezia cu brandul resuscitat Datsun Tags: datsunindoneziamasinicarlos ghosnnissantari emergente

Producatorul auto japonez Nissan a lansat marti marca resuscitata (si de buget) Datsun in Indonezia, sperand ca masinile ieftine vor determina dublarea cotei de piata in aceasta tara.

Indonezia este a doua tara unde brandul popular a fost lansat, dupa resuscitarea Datsun din India. Strategia vizeaza extinderea Datsun in mai multe tari emergente.
 
Nissan, care a renuntat la Datsun in 1981, o masina preferata de occidentali, a lansat o "noua generatie" a acesteia, care sa penetreze pietele in curs de dezvoltare cu potential mare de crestere.
 
CEO-ul Nissan, Carlos Ghosn, a prezentat doua noi modele Datsun, intr-un mall din Jakarta, unul de sapte locuri si altul de cinci locuri.
 
Modelele Datsun vor fi vandute in Indonezia incepand cu anul viitor. Nissan spera ca cele doua masini, care costa mai putin de 100 milioane rupii fiecare (8.800 dolari), vor contribui la majorarea cotei de piata in Indonezia (in prezent, aceasta se situeaza la 6%).
 
Producatorul auto estimeaza ca in 2017, cota sa de piata indoneziana va ajunge la 15%, a precizat seful global al Datsun, Vincent Cobee.
 
Modelele Datsun au fost dezvoltate cu partenerii locali si Nissan profita de scutirile de taxe oferite de guvernul indonezian pentru producatorii care ofera masini ieftine si economice din punct de vedere al consumului.
 
Nissan este ultimul producator de talie mondiala care isi intoarce atentia catre Indonezia; tara beneficiaza de o clasa mijlocie emergenta, burgheza, care prefera sa investeasca bani in marci high-end.
 
Anul trecut, piata auto a crescut cu 25%, la 1,1 milioane unitati, apropiindu-se de cea thailandeza, cea mai mare din Asia de S-E, cu 1,4 milioane unitati inmatriculate. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement